اچ‌تی‌سی Desire 820s با چیپست ۶۴ بیتی مدیاتک رونمایی شد

شرکت اچ‌تی‌سی از نسخه جدید فبلت Desire 820 در وب‌سایت شبکه اجتماعی Weibo رونمایی کرد.

0

این نسخه که Desire 820s نام‌گذاری شده برپایه تراشه MT6752 مدیاتک تولید شده که در مقایسه با اسنپ دراگون 615 که در نسخه اصلیِ معرفی شده در چندماه گذشته به کار گرفته شده قدرت بیشتری دارد.

تراشه مدیاتک از هشت هسته 64 بیتی از نوع Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد. نسخه اسنپ دراگون از همین ترکیب اما در فرکانس پایین‌تر بهره می‌برد. در واقع نیمی از A53 های استفاده شده، در فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز تثبیت شده‌اند و نیمی دیگر در فرکانس کاری یک گیگاهرتز به کار مشغولند.

شتاب‌دهنده گرافیکی به کار رفته نیز متفاوت است. در این دستگاه، Mali T760 به جای Adreno 405 به کار گرفته شده است. هسته‌های استفاده شده در Mali با نوع استفاده شده در تراشه Exynos 5433 سامسونگ مشابهند اما هنوز مشخص نیست چه تعدادی از آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

با این اوصاف، دیگر قسمت‌های دیزایر 820s مشابه نسخه کنونی هستند. صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و قابلیت ارتباطی LTE از دیگر مشخصه‌های این دستگاهند.

نسخه‌ای از این دستگاه با نام Desire 820us نیز توسط شبکه اپراتوری TENAA در چین عرضه خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.