آپدیت اندروید ۵ نسخه اکسینوس گلکسی اس ۴ ابتدای زمستان از راه می رسد

این طور که پیداست سامسونگ اخبار خوشی برای دارندگان گلکسی اس ۴ نسخه اکسینوس منتشر کرده است.

5

سامسونگ طلایه‌دار سال گذشته خود را فراموش نکرده و آپدیت اندروید ۵.۰ آب‌نبات چوبی را تا اوایل زمستان امسال برای گلکسی اس ۴ نسخه اکسینوس عرضه خواهد کرد.

اگر چه گلکسی اس ۴ مقداری دیرتر از سایر همقطارانش به آپدیت اندروید آبنبات چوبی مجهز خواهد شد اما باز هم نمی‌توان گفت که زیاد از غافله عقب مانده است. گلکسی اس ۴ از رابط کاربری جدید تاچ ویز (touchWiz)که شباهت زیادی به آنچه در نسخه نمایشی اندروید ۵.۰ بر روی گلکسی اس ۵ دیده‌ایم بهر‌ه‌مند خواهد شد و با این حساب تجربه کاربری جدیدی را به ارمغان خواهد آورد.

البته در میان سری گلکسی اس ۴ ، یک نسخه‌ مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۰۰ نیز وجود دارد که متاسفانه تاکنون سامسونگ خبری مبنی بر آپدیت این گوشی به نسخه جدید اندروید ۵.۰ منتشر نکرده است. سامسونگ وعده داده است که گلکسی اس ۵ ماه آینده نسخه اندروید ۵.۰ آب‌نبات چوبی را دریافت کند.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. امیر حسین می‌گوید

    ممنون ایشالا زودتر بیاد

  2. امیر حسین می‌گوید

    کی معرفی معرفی نکسوس 6؟ با آمدن 6 لالی پاپ هم میاد؟ برای نکسوس 4 چند وقت بعد از معرفی نکسوس 5 ارائه شد.؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نکسوس 6 همین حالا توی گوگل پلی در دسترس هست برای سفارش. به احتمال خیلی زیاد تا آخر هفته آپدیت برای تمام دستگاه های نکسوس عرضه میشه

  3. امیر حسین می‌گوید

    از قرار معلوم این برندا زودتر از نکسوس اپدیت میگیرن معلومم نیست کس میاد برای ما

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نگران نباشید نکسوس 9 تازه امروز رسماً عرضه شده و هنوز خبری از نکسوس 6 نیست. مطمئن باشید سری نکسوس زودتر لالی‌پاپ رو دریافت می کنند.