آپدیت اندروید 5 اچ‌تی‌سی وان M8 احتمالا با همین رابط کاربری سنس 6 عرضه خواهد شد

هفته‌ی گذشته در خبری از درز تصاویر رابط کاربری سنس 7 در پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، One M8، گفتیم. اما HTC رسماً هیچ خبری مبنی بر عرضه‌ی این رابط کاربری نداده و تصاویر درز کرده را تأیید نکرده است. اینطور به نظر می‌رسد که احتمالاً HTC رابط کاربری سنس 7 و اندروید آبنبات چوبی را بطور همزمان برای پرچم‌دارش عرضه کند؛ شاید هم نه!

0

@upleaks مدعی شده که HTC آپدیت اندروید 5 را با همان رابط کاربری قدیمی سنس 6 عرضه خواهد کرد؛ چرا که هنوز پورت کردن سنس 7 برای One M8 را شروع نکرده است. اما باز هم تا وقتی که چیزی به طور رسمی توسط این شرکت اعلام نشده، نمی‌‎توانیم با قطعیت اعلام نظر کنیم.

upleaks-m8-android-l-sense-6-or-7

همانطور که پیشتر هم گفته شده بود، HTC قول داده به‌روزرسانی اندروید 5 را 90 روز بعد از اینکه نسخه‌ی اصل آن را از گوگل دریافت کرد، برای One M7 و One M8 عرضه خواهد کرد؛ یعنی حداکثر تا پایان دی ماه و هفته اول بهمن ماه!. HTC وجود سنس 7 را تاکنون تأیید نکرده، اما به نظر می‌رسد این رابط کاربری بصورت متریال، درست مثل اندروید 5، طراحی شده باشد. در زیر تصاویری که ادعا شده از سنس 7 و اندروید 5 روز ام8 گرفته شده را بار دیگر مشاهده خواهید کرد.

HTC Sense 7

  PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.