اپل احتمالاً مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس را بی سر و صدا حل کرده است!

اخبار و گزارش‌های خم شدن بدنه آیفون 6 پلاس بدون شک یکی از داغ‌ترین موضوعات امسال پس از رونمایی از اولین فبلت شرکت اپل بود.

6

در زمان داغ بودن خبر خم شدن بدنه فلزی آیفون 6 پلاس، پیش‌بینی می‌شد که شرکت اپل برای پاسخ دادن به این مشکل به خود زیاد زحمت ندهد، که همینطور هم شد، اما در عوض یک سری تغییرات جزیی در ساختار این گوشی هوشمند اعمال کند که از این مشکل کمی پیشگیری کند.

در حال حاضر امکان تأیید این موضوع که مشکل خم شدن این گوشی بر طرف شده امکان‌پذیر نیست اما به نظر می‌رسد یک سری تغییراتی در ساختار این گوشی اعمال شده باشد.

داستان از اینجا شروع شد که، یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit به نام دکتر کودیس، یک سری اطلاعات جدید پیرامون این موضوع منتشر کرده است. این دکتر این‌طور نوشته است که، اخیراً یک دستگاه آیفون 6 پلاس مدل 128 گیگاباتی خریداری کرده و با دستگاه کاملاً مشابه همسر خود که بلافاصله پس از انتشار این گوشی هوشمند خریداری شده مقایسه کرده و به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده است.

از جمله این تفاوت‌ها، تفاوت بازتاب صدای ضربه به پشت هر دو گوشی است. این دکتر حتی با گوشی مخصوص پزشکان صدای بازتابی ناشی از ضربه زدن به قسمت فلزی این دو دستگاه را مقایسه کرده است و بر اساس اعلام او، صدای ناشی از دستگاه جدید قوی و توپُرتر از گوشی همسرش بوده که صدای خالی و ریز از آن منتشر شده است.

او همچنین دستگاه خودش را زیر میکروسکوپ برده و در فاصله بین دکمه کاهش صدای گوشی و بدنه یک شی قرمز رنگ مشاهده نموده است. همچنین وزن دو گوشی نیز ظاهراً فرق کرده و آیفون 6 پلاس جدید 2.1 گرم سنگین‌تر شده است.

آخرین اقدامی که این دکتر انجام داده تماس با تیم معروف iFixit بوده است. این تیم هم برای تأیید این تفاوت‌ها یک آیفون 6 پلاس جدید خریداری کرده و تأیید کرده که در آزمایش‌های اولیه آیفون 6 پلاس جدید سنگین‌تر از مدل‌های اولیه خود است.

به نظر می‌رسد این موضوع به زمان بیشتری برای بررسی نیاز داشته باشد و در آینده به‌طور قطع می‌توان راجع به آن نظر داد. شاید شرکت اپل یک سری تغییرات ایجاد کرده باشد و قطعاً زمان خواهد برد تا گوشی‌های جدید به تمامی بازارها برسد. شاید اپل این مشکل را در خفا حل کند و شاید هم فقط به کاربرانی که تا اینجا با مشکل عدم استحکام گوشی خود مشکل داشته‌اند رسیدگی کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ليلا می‌گوید

    منم گوشیم خم شده بعضی وقتا کلن تاچش کار نمیکنه
    ایا قابل تعمیر هست ؟

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      احتمالا پنل تاچش رو باید عوض کنید.

  2. رضا می‌گوید

    هفته گذشته آیفون ۶ گرفتم بدون اینکه متوجه بشم گوشیم تو جیبم یکم خم شده لازم به توضیحه که شلوار ام تنگ نیست

  3. مینوووووووووووو می‌گوید

    سلام یه نفر توی اینستا یه پیج ساخته و چنتا از عکسای شخصی پیج دوستم رو تو پیجش به اسم خودش گذاشته! و یکی از عکسای پیج اصلی دوستمو لایک کرده از طریق لایکرهای اون عکس میتونم پیجش رو ببینم اما وقتی آی دیشو سرچ میکنم اصلا پیدا نمیشه میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا میشه اون فرد رو از طریق ایمیلش یا …شناخت؟ممنون

  4. احسان عابدی می‌گوید

    2.1 گرم نه 21 گرم . تصحیح میشه ممنون.

  5. محمدرضا می‌گوید

    21 گرم!!!!یعنی الان شده 193 گرم؟؟