ویدئو هالووین سونی برای یادآوری آپدیت اندروید ۵ گوشی‌های اکسپریا!

دیروز جشن هالووین بود، سونی نیز از این فرصت استفاده کرده و با انتشار یک ویدیو کوتاه به ما یادآور شده که چه گوشی‌هایی از این شرکت در سال آینده به اندروید آب‌نبات‌چوبی مهاجرت خواهند کرد.

2

این ویدیو که توسط اکانت رسمی سونی در فیس‌بوک منتشر گردیده، یادآوری می‌کند که تمام اعضای خانواده‌ی Z سونی از اوایل سال ۲۰۱۵ باید منتظر آمدن آپدیت اندروید آب‌نبات‌چوبی باشند.

بر اساس اطلاعات قبلی اولین گوشی‌هایی که از شرکت سونی طعم اندروید آب‌نبات‌چوبی را مزه خواهند کرد اکسپریا Z3 و Z2 هستند و بعد از آن طی یک برنامه زمان‌بندی، دیگر اعضای خانواده‌ی زد همچون اکسپریا Z، ZL، تبلت اکسپریا زد، بلندقامت اکسپریا زد آلترا، اکسپریا Z1S، Z1 به نسخه‌ی جدید اندروید خواهند آمد.

شایعاتی نیز از عرضه‌ی آپدیت اندروید آب‌نبات‌چوبی در هفته‌ی آینده برای نسخه‌های خاصی از اکسپریا زد آلترا که از فروشگاه گوگل پلی خریداری‌شده‌اند وجود دارد.

درهرحال همانگونه که می‌دانیم بدون شک اولین دستگاه‌هایی که از اندروید ۵ بهره می‌برند تلفن‌ها و تبلت‌های سری نکسوس خواهند بود. اگر بخواهیم به‌طور خلاصه ویژگی‌های بارز اندروید آب‌نبات‌چوبی را بیان کنیم، می‌توانیم به ظاهر متفاوت آن به لطف طراحی متریال، افزایش سرعت در انجام فرامین، قابلیت استفاده چند کاربر از یک دستگاه و حالت ذخیره‌ی انرژی در زمان اضطرار اشاره‌کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر حسین می‌گوید

    سلام کسی میدونه کی برای نکسوس 5 عرضه میشه این اپدیت؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز دقیقاً مشخص نیست