تلاش مایکروسافت برای آوردن کورتانا به دستبند هوشمند Microsoft Band

به نظر می‌رسد دستبند هوشمند جدید مایکروسافت قابلیت‌های بیشتری از یک وسیله که تنها به فکر سلامت بدن شماست را دارا باشد زیرا بر اساس شایعات مایکروسافت قصد دارد دستیار صوتی خود را این گجت بیاورد.

0

شاید جو بلفیور که سرگروه تیم ویندوز مایکروسافت هست نقش خاصی در روند تولید دستبند هوشمند Microsoft Band ایفا نکرده باشد، اما وی امروز خبر از تصمیم گروهش برای آوردن دستیار صوتی مایکروسافت یا همان کورتانا به این گجت خبر داد. در تویتی که جو بلفیور ساعاتی پیش منتشر کرد، این گونه آمده است:

 گروه من برای اضافه کردن کورتانا ویندوز فون به مایکروسافت باند در حال کار و همکاری می‌باشند

او همچنین خبر از پیش‌نیاز ویندوز فون 8.1 بر روی گوشی موردنظر به‌منظور استفاده از کورتانا در دستبند مایکروسافت باند داد.وی در ادامه به سؤالی که چرا دستبند هوشمند Microsoft Band ابتدا در ایالات‌متحده به فروش خواهد رسید این‌گونه پاسخ داد:

 ما برای درک بهتر نظر و سلیقه‌ی کاربران خود ابتدا مایکروسافت باند را در ایالات‌متحده عرضه خواهیم کرد و پس از دریافت بازخوردها و اعمال آن‌ها، این محصول را به بازارهای دیگر کشورها خواهیم رساند. ما داریم در مورد پتانسیل شرکای سخت افزاری خود و متصل کردن اپلیکیشن‌ها صحبت می‌کنیم. گروه اصلی هم بر روی بروز رسانی کار می‌کند که زمانش هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست

به نظر شما دستبند هوشمند Microsoft Band می‌تواند راه را برای ورود مایکروسافت به بازار ابزارهای پوشیدنی هموار نماید؟

  windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.