اوضاع سامسونگ خوب نیست؛ کاهش 60 درصدی سود فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته!

با تایید پیش‌بینی‌های قبلی خود در ماه جاری، سامسونگ امشب اعلام کرد که مجموع سود کلی سه ماهه سوم خود در امسال به 3.9 میلیارد دلار رسیده است.

1

این رقم برای اکثریت کمپانی ها برای سه ماه اصلا رقم ناامید‌کننده‌ای نیست، اما همین شرکت سال گذشته با افتخار اعلام کرد که رکورد سود 9.6 میلیارد دلار خود را جشن گرفته است که در سال جاری از نصف هم کمتر شده است.

حالا این کمپانی در حال بررسی این سقوط در فروش خود است، و همه چیز هم از سری گوشی های هوشمند گلکسی اس شروع میشود. گزارش ها نشان میدهند که گوشی های هوشمند سامسونگ فروش سعودی در 2 سال اخیر داشته اند، اما سودها در منطقه از 6.7 میلیارد به 1.75 میلیارد در کره در همین مقطع از سال رسیده است.

از دلایل این افت میتوان به ارزان تر شده مدل های قدیمی و محموله های کاهش یافته در مدل های جدید نام برد. حتی رقم فروش کمی بالاتر گوشی‌های میان رده هم آنقدری نبوده‌اند که نتیجه این آمار را تغییر دهد و گوشی گلکسی نوت 4 هم زمان کافی از عرصه شدنش نمی‌گذرد تا تاثیر خود را بطور کامل بر بازار فروش سامسونگ بگذارد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. farhad می‌گوید

    سامسونگ دیگه به شدت خز شده ! کمتر کسی هست که بخواد الان سامسونگ بخره .