امکان استفاده از گوگل گلس در فست‌فودهای معروف جهان برای بالا بردن بازده کارکنان

تاکنون مطالب زیادی در خصوص جایگزینی مغز انسان با ساخته‌های تکنولوژیک به ویژه در بخش سرویس‌رسانی منتشر شده اما در مقاله‌ای که امروز در USA Today به چاپ رسیده مطالبی در خصوص جلوگیری از هدررفتن سرمایه‌های مادی شرکت‌های مختلف با افزایش کارایی کارگران به چاپ رسیده است.

0

KFC یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا در آزمایشی، کارگران خود را با استفاده از برنامه نرم‌افزاری که بر روی گوگل گلس قرارداده به نحوی هدایت می کند که بتوانند راهنمایی‌هایی دریافت کنند. بدین ترتیب آن‌طور که اذعان شده، کمپانی مادر یعنی Yum Brands میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی خواهد کرد.

این برنامه آموزشی توسط Ankur Gopal، یکی از مهندسین کنتاکی و مدیرعامل شرکت Interapt آماده شده است.

با به چشم زدن این عینک، کارگران مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های قدم به قدم را مرتبط با وظایف خود از درست کردن یک ساندویچ، استفاده از فر و یا حتی بستن درب فروشگاه در پایان شب دریافت می‌کنند.

خودکارسازی فرآیند کار کارگران باتوجه به درخواست آن‌ها مبنی بر افزایش 15 دلاری دستمزد ساعتی آن‌ها به بحث داغی مبدل شده است.

 

businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.