مایکروسافت آفیس برای مک نزدیک است: تصاویر درز کرده را ببینید

تصاویر غیررسمی از نسخه جدید اوت‌لوک برای مک، پیش از موعد معرفی به نمایش گذاشته شد و آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست شاهد ادغام برنامه‌های بیشتری به عنوان قسمتی از آفیس برای مک خواهیم بود.

1

سایت چینی CnBeta تعدادی اسلاید از معرفی داخلی مایکروسافت برای برنامه Office For Mac 2015 منتشر کرده که در آن اشاره شده نسخه جدید این برنامه، برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی در سال 2015 عرضه خواهد شد. اکنون 4 سال از زمان عرضه نسخه قدیمی آفیس برای مک می‌گذرد.

outlook for mac

مایکروسافت قصد دارد طراحی مجددی بر روی رابط کاربری این برنامه انجام دهد تا ظاهر و کارایی آن تا حد امکان مشابه نسخه مخصوص ویندوز شود. این تغییرات شامل پشتیبانی کامل از صفحات نمایش رتینا، قابلیت‌های جدید آفیس 2013 و رابط کاربری ریبونی با تغییرساختار جدید می‌شود.

مایکروسافت چهار جبهه کاری اصلی برای آفیس مک در نظر گرفته است. مدرن‌سازی، اوت‌لوک با قابلیت‌های بیشتر، اتصال به سرویس‌های ابری و نهایتا وان نوت برای مک این چهار جبهه را تشکیل می‌دهند. دقیقا مشابه آفیس برای ویندوز، نسخه مخصوص مک نیز از آفیس 365، وان درایو و قابلیت‌های SharePoint پشتیبانی می‌کند.

office for mac 2015-1

رابط کاربری جدیدی نیز برای دسترسی به مستندات اخیر بدون درنظرگرفتن بازشدن آن بر روی دستگا‌ه‌های مختلف از قبیل آی‌پد، آفیس برای ویندوز و یا آفیس برای مک در این نسخه جدید تعبیه شده است.

تغییرات انجام شده در قسمت Word نیز بر بهبود خواندن، به اشتراک‌گذاری و ویرایش متون بنانهاده شده و البته تغییرات کلیدی برای برنامه اوت‌لوک مدنظر قرارگرفته است.

office for mac timeline

مایکروسافت قابلیت فراخوانی ایمیل‌ها در همگام‌سازی را در اوت‌لوک برای مک در نظر گرفته و قابلیت‌هایی مانند گزینه‌های آب و هوا در تقویم، الصاق زمان برای قرارهای کاری و آرشیو آنلاین نیز از چشم دور نمانده‌اند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mostoul می‌گوید

    امیدوارم مشکل فارسی نوشتن تو ورد جدید حل بشه