هواوی Honor 4X با پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۴۱٠ معرفی شد

به نظر می‌رسد قطار معرقی گوشی‌های جدید در سال ۲۰۱۴ به این زودی‌ها قصد توقف ندارد.بر همین اساس هواوی امروز یک میان رده‌ی جدید را با نام Honor 4X معرفی نمود.

2

به نظر می‌رسد هواوی با معرفی این گوشی میانه‌ی بازار را هدف گرفته ولی Honor ۴X دارای سخت افزاریست که یک سرو گردن از میان رده‌های بازار بالاتر است.Honor ۴X از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ ساخت کوآلکام بهره می‌برد که بر روی فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز تنظیم گردیده است.

در این گوشی دو سیم کارته از ۲ گیگابایت رم استفاده‌شده و دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد اما در کنار آن قابلیت استفاده از حافظه‌ی جانبی میکرو اسی‌دی نیز تعبیه‌شده است. همچنین Honor ۴X از یک صفحه‌ی نمایش  ۵٫۵ اینچی استفاده می‌کند که رزولوشنی در حدود ۱۲۸۰ در ۷۲۰ را به همراه دارد.

Huawei Honor 4X 2

در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی ساخت سونی در پشت و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی د جلو به کار گرفته‌شده و طبق گفته‌ی هواوی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن توانایی تأمین انرژی این گوشی را به مدت ۷۲ ساعت کار مداوم را دارد.
Honor ۴X از هفته‌ی آینده باقیمت ۲۱۲ دلار و با سیستم‌عامل اندروید کیت کت در بازار چین قابل‌دسترس می‌باشد.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ساسان می‌گوید

    با سلام.شما اشتباه نوشتید.honor 4Xهشت هسته ای است.نه چهار هسته ای

    1. علی ارغوان می‌گوید

      Honor 4X دو نسخه داره یکی با پردازنده هسته ای snapdragon 410 یکی هشت هسته ای kirin 620