تمام کاربران آفیس 365 می توانند از فضای ذخیره سازی نامحدود ابری مایکروسافت استفاده نمایند

به نظر می‌رسد رقابت بر سر فراهم کردن امکانات بیشتر برای کاربران استفاده‌کننده از سرویس‌های آنلاین شرکت‌ها بالاگرفته است.دراین‌بین مایکروسافت دیروز در خبری اعلام کرد که تمام کاربران آفیس ۳۶۵ می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی نامحدود ابری این شرکت استفاده نمایند.

0

گوگل در اجلاس سالانه I/O اعلام کرد که سازمان‌هایی که از سرویس‌های ابری گوگل استفاده می‌کنند، تنها با پرداخت ماهانه ۹٫۹۹ دلار برای هر کاربر می‌توانند فضای ذخیره‌سازی آن را نامحدود کنند.حال بعد از چند ماه مایکروسافت به این اقدام گوگل واکنش نشان داده و اعلام کرده است که تمام کاربران آفیس ۳۶۵ می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی نامحدود ابری این شرکت استفاده نمایند.

طبق اعلام مایکروسافت این روند از هم‌اکنون آغاز گردیده و در چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.اگر شما هم یکی از استفاده‌کنندگان آفیس ۳۶۵ هستید، می‌توانید با پرداخت مبلغ ۶٫۹۹ دلار به‌صورت ماهیانه از سرویس نامحدود فضای ذخیره مایکروسافت یا همان وان درایو استفاده نمایید.شاید رقم اعلام‌شده توسط مایکروسافت اعلام جنگ به گوگل و دیگر رقبای ارائه‌دهنده‌ی فضای ذخیره‌سازی آنلاین باشد.

بر اساس بیانیه‌ی مایکروسافت این خدمت از هم‌اکنون برای کاربران خانگی ،شخصی و مراکز آموزشی که از سرویس آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنند آغازشده و افرادی که تمایل دارند زودتر از بقیه از این قابلیت استفاده نمایند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مخصوص آن اقدام به ثبت‌نام کنند.همچنین در ادامه‌ی این بیانیه آمده است کاربرانی که برای کسب‌وکار خود از آفیس ۳۶۵ استفاده می‌نمایند، برای استفاده از این قابلیت جدید می‌بایست تا ابتدای سال ۲۰۱۵ صبر را در دستور کار خود قرار دهند.

به نظر شما با روندی که شرکت‌های ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌سازی ابری در پیش گرفته‌اند، آیا روزی خواهد رسید که کاربران این سرویس‌ها را جایگزین هارد دستگاه‌های خود کنند؟

windowscentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.