اچ پی احتمالا در حال کار بر روی یک پی‌سی با قابلیت اسکن سه‌بعدی و پروژکتور است

شاید اچ پی جایگاه مطرحی در نوآوری صنعت سخت‌افزار نداشته باشد اما به نظر می‌رسد این شرکت در حال کار کردن بر روی یک سیستم رومیزی خاص است که امکانات جالبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

0

اچی پی در سال گذشته وضعیت مناسبی در  بازار پی سی نداشت و نتوانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های رومیزی را حفظ نماید، اما خبرهای به بیرون درز کرده می‌گویند که این کمپانی قصد دارد در ۲۹ اکتبر دستگاه جذابی را معرفی نماید.

به گفته یک منبع ناشناس، Sprout ترکیبی از یک پی سی با صفحه لمسی تخت است و قابلیتی که این دستگاه را نسبت به سایر سیستم‌های رومیزی متمایز می‌کند وجود اسکنر سه‌بعدی و پروژکتور آن است.این سیستم رومیزی یک دستگاه متفاوت می‌باشد که از درون با یک اسکنر سه بعد و یک میکرو پروژکتور آمیخته شده است.کاربر می‌تواند در محیط لمسی با استفاده از دست یا قلم موارد دلخواه را جابجا کرده و با استفاده از اسکنر اشیا را اسکن کند و سپس مدل آن‌ها را به محیط اضافه نمیاد. این در حالی است که می‌توان نتیجه کار را به‌صورت لحظه‌ای از طریق پروژکتور داخلی نمایش داد.

درهرحال این شرکت به فکر حضوری پررنگ‌تر در بازار پی سی است و به همین دلیل در ماه قبل به دو قسمت تقسیم گردید تا به‌طور تخصصی در این حوزه فعالیت داشته باشد.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.