آی پد ایر 2 را کنار بگذارید!؛ DELL ماه آینده نازکترین تبلت جهان را عرضه می‌کند

در حال حاضر، تبلت آی‌پد ایر 2 ساخته شرکت اپل با قطر 6.1 میلیمتر، نازک‌ترین تبلت موجود در بازار است اما این سلطه به زودی پایان می‌یابد، تا یک ماه آینده شرکت دل تبلت جدید خود را با نام “Venue 8 7000” به بازار عرضه خواهد کرد.

4

زمانی که ماه گذشته دل از تبلت جدید خود پرده‌برداری کرد، این تبلت فقط 6 میلیمتر قطر داشت. البته 0.1 میلیمتر تفاوت چندانی نیست و تقریبا غیر ممکن است که این 0.1 میلیمتر اختلاف با آی‌پد ایر2 را احساس کنیم، اما نکته اینجا نیست.

شرکت دل در ابتدا از قیمت و زمان عرضه این محصول صحبتی نکرد اما حالا می‌دانیم که این تبلت در اوایل ماه یعنی تقریبا از یکی دو هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد و تنها 499 دلار قیمت‌گذاری شده است.

این محصول از اندروید نسخه کیت‌کت استفاده می‌کند، یک صفحه نمایش با اندازه 8.4 اینچ با پنل OLED و دقت تصویر 1600 در2560 پیکسل دارد و به یک پردازنده چهار هسته‌ای Intel Atom Z3500 مجهز شده است.

این محصول در قاب پشتی خود نه تنها یک، نه دو، بلکه به 3 دوربین مجهز است! دوربین اصلی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و اگر به دنبال دلیل حضور دو دوربین دیگر هستید باید بدانید که با استفاده از دو دوربین دیگر کاربران حرفه‌ای میتوانند با تکنولوژی Intel RealSense 3D فیلمبرداری و عکس‌برداری 3 بعدی را تجربه نمایند.

با استفاده از این فناوری افکت‌های جالبی به عکس و فیلم ها اضافه می‌توانید بکنید و از دیگر امکانات این تبلت فوق‌العاده می‌توان به بلندگوهای استریو، 2 گیگابایت فضای حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره داخلی اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. کورش می‌گوید

    صد ساله دیگه اپل رو دور نمیریزیم. حسی که اپل به ادم میده و راحتی و همه چیش تو هیچ برنده دیگه نیست. برندهای دیگه هم خوبن ولی حسه یه ماشین چینی رو به ادم میدن.

    1. عاشق Apple می‌گوید

      دمت جیییییییییییییییییییییییییییییییز داداش گل گفتی

  2. Amir می‌گوید

    این تبلت خیلی طراحی خنده داری داره
    با حذف دوربین و اسپیکر معلومه نازک میشه
    در آخر هم با یک حاشیه ده سانتی پایین تبلت
    خواسته جبران کنه
    اگر با گذاشتن دوربین در پشت میتونست نازک باشه اون موقع یه چیزی

  3. اردلان می‌گوید

    شما میگی آی پد ایر 2 رو بذارید کنار
    من یه پیشنهاد بهتر دارم؛
    هرچی آی پد و آیفونو آی پاد و آی مک و
    هرچی آی مای دیگه رو بریزید سلط آشخال :دی :دی