چرا لپ‌تاپ Thinkpad T440s لنوو را می‌توان یک لپ‌تاپ واقعا مناسب کار دانست!

در دنیای سیستم ‌های کامپیوتری و تجهیزات دیجیتال از اصطلاحات بسیار متنوع و متعددی برای دسته‌ بندی و تعریف محصولات مختلف استفاده می‌شود و دسته بیزینس یکی از همین دسته‌هاست.

0

اگرچه این اصطلاحات در بسیاری از موارد صرفاً برای جلب توجه مصرف‌کنندگان و خریداران ابداع شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند اما با این حال دسته‌بندی‌هایی نیز وجود دارند که به محض شنیدن نام آن‌ها می‌توانید مشخصات کلی محصولات گروه مربوطه را حدس بزنید. با جرات می‌توان گفت دسته‌بندی Business در بین لپ‌تاپ‌ها یکی از بارزترین نمونه‌ها در این زمینه است.

lenovo-laptop-thinkpad-t440s-side-12

مخاطبین اصلی این گروه از لپ‌تاپ‌ها مدیران، تاجران و به طور کلی افرادی هستند که با سفرهای کاری متعدد و همچنین پردازش و ارائه اطلاعات تجاری سر و کار دارند. این محصولات به طراحی‌ها یا رنگ‌های فانتزی نیازی ندارند؛ قرار نیست آخرین بازی‌های ویدیویی روی آن‌ها اجرا شود؛ باید جمع و جور و سبک بوده و در عین حال از عملکرد بالایی برخوردار باشند؛ باید عمر باتری مناسبی داشته باشند تا بتوانند جلسات طولانی را پشت سر بگذارند، و…

جای هیچ تردیدی وجود ندارد که لپ‌تاپ‌های Lenovo Thinkpad در تمام طول عمر خود (چه زمانی که توسط IBM تولید می‌شدند و چه حالا که Lenovo به یک شرکت مستقل تبدیل شده است) به‌عنوان نماد محصولات سری Business در نظر گرفته شده‌اند.

lenovo-laptop-thinkpad-t440s-side-13
این محصولات از نظر ظاهری بسیار شیک و رسمی طراحی شده‌اند و در عین حال دارای بدنه‌های مستحکم و مقاومی هستند. Lenovo Thinkpad T440s یکی از مدل‌های شاخص این خانواده محسوب می‌شود که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد. T440s نمونه بسیار خوبی به‌عنوان یک ابزار مناسب برای مدیران است. این اولترا بوک از طراحی نسبتاً فشرده ای برخوردار بوده و در عین حال از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از فیبر کربن و آلیاژ منیزیم در بدنه این ابزار باعث می‌شود تا بتوانید بدون نگرانی آن را در سفرهای طولانی و شرایط مختلف آب و هوایی به همراه داشته باشید.

جدیدترین پردازنده‌های شرکت اینتل از سری Haswell قدرت پردازشی این لپ تاپ را تأمین می‌کنند. از سوی دیگر، این محصول انعطاف‌پذیری بالایی را در زمینه پیکربندی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال T440s حداکثر از 12 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند که 4 گیگابایت آن بر روی مادربرد سیستم لحیم شده است و شما تنها با اضافه کردن یک ماژول 8 گیگابایتی می‌توانید آن را ارتقا دهید.

به طور کلی می‌توانید مطمئن باشید که لپ‌تاپ Thinkpad T440s لنوو شما را در اجرای هیچ برنامه تجاری یا محاسباتی نا امید نخواهد کرد و این یک ویژگی ارزشمند برای مدیران و تاجرانی است که در جلسات خود به انجام محاسبات پیچیده نیاز دارند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که لپ‌تاپ Thinkpad T440s لنوو با وجود تمام قابلیت‌ها و بدنه مستحکمی که دارد، در سنگین‌ترین پیکر بندی خود سبک تر از 2 کیلوگرم است. این در حالی است که در پیکر بندی استاندارد (دو باتری 3 سلولی) وزن آن کمتر از 6/1 کیلوگرم خواهد بود. T440s به یک باتری 3 سلولی توکار مجهز است و در عین حال می‌تواند از یک باتری 3 یا 6 سلولی قابل تعویض ثانویه نیز استفاده کند. به این ترتیب در مواقعی که قرار نیست برای مدت زیادی از ابزار خود استفاده کنید و در عین حال ترجیح می‌دهید تجهیزات سبک‌تری را همراه خود جا به جا کنید، می‌توانید باتری دوم دستگاه را از آن جدا کند. باتری توکار همچنین به شما اجازه می‌دهد که بدون قطع کردن کارهای خود باتری دوم را جدا کرده و آن را با یک باتری شارژ شده جایگزین کنید.

lenovo-laptop-thinkpad-t440s-monitor-zoom-7

در نهایت می‌توان گفت T440s تمام ویژگی‌های نمادین سری Thinkpad مانند کیفیت ساخت، استحکام، صفحه‌کلید و پد لمسی، عملکرد بالا و درگاه‌های ارتباطی مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌علاوه وجود باتری توکار قابلیت‌های ویژه‌ای را برای آن به همراه دارد. تمام این مشخصات برای یک مدیر یا تاجری که با اطلاعات و برنامه‌های کامپیوتری سر و کار داشته باشد بسیار ارزشمند هستند و همین واقعیت باعث می‌شود که لپ‌تاپ Thinkpad T440s لنوو به یک گزینه ارزشمند و خاص برای آن‌ها تبدیل شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.