سونی احتمالا اکسپریا تبلت ۱۲ اینچی خود را برای رقابت با سرفیس پرو ۳ و نوت پرو عرضه می‌کند

اگر شما اکنون قصد خرید یک تبلت با صفحه‌نمایش 12 اینچی را داشته باشید بدون شک گزینه‌های معدودی برای انتخاب در پیش رو خواهید داشت.سونی با درک این موضوع قصد عرضه‌ی یک تبلت 12 اینچی برای عرض‌اندام کردن مقابل محصولاتی همچون سرفیس 3 و گلکسی نوت 12 را دارد.

1

بدون شک در بازار فعلی سرفیس 3 در قسمت ویندوزی‌ها و گکلسی نوت 12 در قسمت اندرویدی ها یکه‌تاز تبلت های 12 اینچی می‌باشند.در دورانی که روزبه‌روز کاربران علاقه‌ی بیشتری نسبت به تبلت هایی با صفحات نمایش بزرگ نشان می‌دهند سونی بیکار ننشسته  و با درک این موضوع تصمیم گرفته در این بخش از بازار نماینده‌ی خود را راهی میدان رقابت نماید.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت تحلیلی DigiTimes، این 12 اینچی سونی در ماه‌های اول سال 2015 به بازار خواهد آمد.همچنین شایعات برملا می‌سازند تبلت جدید سونی با توجه به‌اندازه بزرگ آن، احتمالاً از صفحه‌نمایشی باکیفیت بالا، پردازنده‌ای قوی و دیگر مشخصات لازم برای دستگاهی قدرتمند استفاده خواهد کرد که یک‌قلم مخصوص نیز برای آن تعبیه گشته است.در کنار این ویژگی‌ها به نظر می‌رسد تبلت جدید سونی بسیار نازک و قابل رقابت با آی‌پد ایر 2 می‌باشد.

ما گوشی‌های سونی را با قابلیت ضد آب بودن آن‌ها می‌شناسیم، بر همین اساس به نظر می‌رسد تبلت جدید سونی همانند دیگر اعضای خانواده‌ی اکسپریا ضد آب بودن را به ارث ببرد.در گوشه‌ای از گزارش DigiTimes آمده است، به نظر می‌رسد اپل نیز کار نسخه‌ی 12.9 اینچی آی‌پد را که با نام iPad Pro شناخته می‌شود تمام کرده و همزمان با تبلت جدید سونی آن را راهی بازار نماید.

به نظر شما سونی بعد از اعمال تغییرات در خط تولید محصولات خود می‌تواند باعرضه‌ی یک تبلت 12 اینچی ضررهای گذشته را جبران نماید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آنا می‌گوید

    من بین تبلت و گوشی موندم کدومش بیشتر به دردم میخوره؟
    و کدوم تبلت کدوم گوشی؟