تایید شد: GTA: San Andreas هفته‌ی آینده به ایکس‌باکس 360 می‌آید!

نسخه‌ی اصلی بازی Grand Theft Auto: San Andreas که تا مدت‌ها در ایران با نام “جی تی ای 5” نیز شناخته می‌شد، سال 2004 برای کنسول PS2 و یک سال بعد برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس منتشر شده بود.

0

راکستار تائید کرد که بازی استثنایی این کمپانی، GTA: San Andreas با گرافیکی بهبودیافته برای ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد و نسخه‌‌ی دیجیتالی بازی اصلی نیز از این پس در ایکس‌باکس لایو قابل دسترسی نخواهد بود.

این بازی با گرافیک بهبودیافته که از وضوح تصویر 720p پشتیبانی می‌کند و دارای بافت‌های با کیفیت‌تر، گستره‌ی دید وسیع‌تر و 11 اچیومنت تازه است، مجددا منتشر خواهد شد. شایعه‌ی این خبر پس از این‌که اوایل هفته لیستی از اچیومنت‌های بازی به بیرون درز کرد شروع شد. IGN در طی خبری اعلام کرد که بازی GTA: San Andreas با گرافیکی بهتر و 11 اچیومنت جدید منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی اصلی بازی Grand Theft Auto: San Andreas که تا مدت‌ها در ایران با نام “جی تی ای 5” نیز شناخته می‌شد، سال 2004 برای کنسول PS2 و یک سال بعد برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس (ایکس باکس دو نسل پیش؛ پدربزرگ ایکس‌باکس وان) منتشر شده بود. در طی این سال‌ها پورت‌های زیادی روی بازی انجام شده که پای این بازی به یادماندنی را به موبایل‌ها نیز کشانده است.

امسال سالگرد ده سالگی این عنوان خاطره انگیز است و راکستار برنامه‌های جالبی برای بخش آنلاین بازی GTA دارد. این بازی هفته‌ی آینده منتشر می‌شود.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.