دانلود کنید: والپیپرهای تقویم اندروید ۵ با طراحی متریال

هر روز خبرهای جدیدی از اندروید آبنبات چوبی و برنامه‌های زمانی انتشار آن برای گوشی‌های مختلف منتشر می‌شوند و هیچ نشانه‌ای هم از کم شدن سیل خبرهای مرتبط با این نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل قدرتمند اندروید دیده نمی‌شود.

0

کافی‌ست واژه‌ی آبنبات‌چوبی را در فارنت جستجو کنید تا آخرین خبرهای مرتبط را بخوانید اما اگر شما هم مانند ما منتظر دریافت آن برای گوشی خود هستید و می‌خواهید در زمان باقیمانده قدری از طعم شیرین آب‌نبات چوبی گوگل را بچشید، شاید این والپیپرها که مربوط به تقویم جدید و متریال‌شده‌ی گوگل هستند، برایتان خوشایند باشند. هر ماه از سال دارای تصویر پس‌زمینه‌ی زیبا و خاص خود است.

در واقع گوگل برای هر یک از ماه‌های سال با توجه به آب و هوا و حال‌وهوای آن ماه میلادی تصویری را با استفاده از زبان طراحی متریال خود طراحی کرده است. این تصاویر را می‌توانید همین بالا ذخیره کنید و یا به صورت یک مجموعه از لینک پائین دریافت کنید.

برای دریافت این 17 تصویر پس‌زمینه‌ی تخت اینجا کلیک کنید

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.