گزارش مالی مایکروسافت خبر از فروش خوب لومیا و سرفیس دارد

شرکت مایکروسافت، گزارش خود از سه ماهه اول سال مالی 2015 را ارائه داد که براساس آن، 4.5 میلیارد دلار درآمد خالص از مجموع 23.2 میلیارددلار ورودی را به خود اختصاص خواهد داد.

0

درآمد کلی این شرکت در مقایسه با 18.53 میلیارد دلاری که در سال پیش و در همین مدت بدست آمده بود یک بهبود قابل توجه است اما درآمد خالص در مقایسه با 5.24 میلیارد دلار، کاهشی را نشان می‌دهد که قسمتی از آن مرتبط با هزینه به خدمت‌گرفتن شرکت مایکروسافت و بازسازی آن است.

این شرکت 9.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند سری لومیا به فروش رسانده است که این مقدار، از 5.8 میلیون دستگاه فروخته شده در سه‌ماهه پیشین و یا حتی 8.8 میلیون دستگاه به فروش رفته در مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

قسمت سخت‌افزاری لومیا، 2.6 میلیارد دلار از این درآمد را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه مایکروسافت سرفیس 3 پرو نیز 908 میلیون دلار از درآمد را به خود اختصاص داده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 127 درصد افزایش نشان می‌دهد. آنچه که مسلم است درآمد مایکروسافت از بازار فروش تبلت بسیار امیدوار کننده است.

قسمت مرتبط با ایکس‌باکس نیز توانسته تاکنون 2.4 میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 به فروش برساند.

 

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.