تائید رسمی حذف نام نوکیا از گوشی‌های هوشمند مایکروسافت و درز تصاویر نام مایکروسافت بر روی گوشی‌های ویندوز فون

همان‌طور که در این هفته به اطلاعتان رساندیم برند نوکیا از روی گوشی‌های هوشمند آینده حذف خواهد شد و حالا رسماً مایکروسافت تأیید کرده که عنوان مایکروسافت از این پس بر روی گوشی‌های هوشمند لومیا نقش خواهد بست.

0

گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک اولین گوشی با برند مایکروسافت را رونمایی کند و پس از آن نیز هیچ گوشی هوشمندی با برند نوکیا وجود نخواهد داشت. در حالی که ویندوزفون‌ها با نام مایکروسافت عرضه خواهند شد اما مایکروسافت می‌تواند به موجب قرارداد ده‌ساله خود با نوکیا گوشی‌های معمولی و ساده را مانند نوکیا 130 با برند نوکیا عرضه کند.

Microsoft-Smartphone

پس از خرید نوکیا توسط مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری 18 ماه فرصت داشت تا به طور کلی برند نوکیا را با مایکروسافت جایگزین کند. همان‌طور که در گزارش سه ماهه اخیر این کمپانی آمده است فروش ویندوزفونی‌ها رو به بهبود بوده و در سه ماه 9.3 میلیون لومیا فروخته شده است. در حالی‌که بزرگ‌ترین چالش مایکروسافت رقابت با آیفون و اندروید است حالا باید با یک برند جدید به جای برند محبوب و شناخته شده نوکیا این کار را انجام دهد؛ کاری که شاید با فروش ویندوزفونی‌های ارزان‌قیمت امکان‌پذیر باشد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.