اینترنت وای‌فای حالا برای شما رایگان است اگر به بریتانیا می‌روید و مسترکارت دارید!

مسترکارت در یک حرکت مشتری‌مدارانه استفاده از اینترنت وای‌فای را برای مسافرانی که عازم بریتانیا هستند رایگان کرد.

0

mastercard-free-wi-fi

این‌طور که پیداست قراردادی میان مسترکارت و شرکت‌ انگلیسی Cloud که ارایه دهنده خدمات اینترنت وای‌فای در بیشتر مراکز انگلستان است، بسته شده و مسافرانی که به انگلستان عزیمت کرده‌اند و از مسترکارت استفاده می‌کنند با دانلود یک اپلیکیشن مخصوص می‌توانند به راحتی و بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای به اینترنت وای‌فای دسترسی داشته باشند.

با این حساب مسافران به راحتی قادر هستند در حین اقامت خود در انگلستان، به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشند، به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهند، بر روی بستر رایگان اینترنت وای‌فای فیلم تماشا کنند و کتاب مورد نظر خود را دانلود و مطالعه کنند.

همانطور که گفتیم یک طرف این قرار داد شرکت Cloud می‌باشد که به مغازه‌ها، مراکز عمومی، ایستگاه‌های مترو و سایر مکان‌های عمومی سرویس اینترنت وای‌فای ارایه می‌دهد.

جالب اینجاست که خدمات جدید مسترکارت برای مسافران عازم بریتانیا به همین‌جا ختم نمی‌شود و افرادی که اپلیکیشن اتصال رایگان اینترنت وای‌فای را دانلود کرده‌اند می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ در مکان‌های مختلف استفاده کنند.

در آخر این نکته را نیز باید خاطر نشان کنیم که این سرویس جدید تنها برای مسافرانی فعال می‌شود که قبل از عزیمت به انگلستان نرم‌افزار مربوطه را دانلود و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.