آیا بلیزارد در BlizzCon امسال بازی جدید رونمایی می‌کند؟

گرچه احتمال معرفی وارکرفت 4 وجود دارد، اما کمتر کسی فکرش را می‌کند. عنوانی که پس از این همه درخواست و گذشت بیش از 10 سال هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

3

برنامه مراسم “Blizzcon” امسال منتشر شد و یک فاصله زمانی بسیار عجیب در آن مشاهده می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد‌، بلیزارد یک فاصله‌ی زمانی 2 ساعته تا 2 بعد از ظهر در برنامه خود دارد. این رویداد که در استیج اصلی بلیزکان اتفاق می‌افتد، تا کنون سابقه نداشته است.

همچنین به نظر می‌رسد که تعدادی از غرفه‌ها، در یکی از تالارها شمارش نشده‌اند.

کاربر Reddit ، ReddinRules تمامی این اتفاقات را به یک تئوری تبدیل کرده که خیلی هم دور از ذهن نیست! این‌طور که به نظر می‌رسد بلیزارد برای ما یک غافلگیری را در نظر گرفته که احتمال می‌رود معرفی از یک بازی جدید باشد.

فرضیه دیگری که پیرامون این مطلب وجود دارد، این است که بلیزارد برای استراحت کارکنان و بازیسازان ، این فاصله را تعبیه کرده است تا سخنرانی‌ها کمتر خسته کننده شوند. همچنین غرفه‌ها نیز به منظور راحتی بیشتر در رفت و آمد، شمارش نشده‌اند.

علاوه بر این رویدادها، بلیزارد عنوان “Warlords of Draenor” (که نوامبر امسال منتشر می‌شود) را در چنته دارد و نمی‌خواهد که ذهن مردم را از این عنوان منحرف کند. معرفی یک محتوای جدید از دیابلو 3 نیز بعید به نظر می‌رسد. پیش از این نیز عنوان Titan توسط این شرکت کنسل شد که یکی دیگر از فرضیه‌های موجود در این مورد را رد می‌کند.

گرچه احتمال معرفی وارکرفت 4 وجود دارد، اما کمتر کسی فکرش را می‌کند. عنوانی که پس از این همه درخواست و گذشت بیش از 10 سال هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در هرصورت اگر شما می‌خواهید تا این رویداد را ببینید، می‌توانید یک بلیط تور مجازی این نمایشگاه را بخرید، که نمی‌توانید!

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    ما که با وارکرفت ٣ و ال استار دورانی داشتیم، البته همین دوران رو الان کم و بیش با دوتا دو داریم :))

  2. مهرداد می‌گوید

    در هرصورت اگر شما می‌خواهید تا این رویداد را ببینید، می‌توانید یک بلیط تور مجازی این نمایشگاه را بخرید، که نمی‌توانید!

    این یه تیکه محشر بود حسام خان.. همچنان می خندیم :)
    به فارنت خوش آمدید ضمنا

    1. حسام حیدری می‌گوید

      قربان شما مهرداد جان !
      والا این تیکه متن بیشتر گریه داشت تا خنده :)