رسمی شد: بازی «کریستین بیل» در نقش استیو جابز

فیلمبرداری این فیلم، قرار است در چند ماه آینده شروع شود، و کارگردان فیلم برنده‌ی اسکار “میلیونر زاغه نشین” یعنی «دنی بویل» اسکاتلندی روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست.

4

در چند وقت اخیر شایعات زیادی در این باره به گوش می‌رسید تا این‌که بالاخره امروز رسما تایید شد که «کریستین بیل» در اقتباس سینمایی زندگی استیو جابز که از کتاب پرفروش والتر ایساکسون ساخته می‌شود، در نقش او بازی خواهد کرد.

این خبر را در واقع «آرون سورکین» نویسنده‌ی این فیلم (که سابقه‌ی فیلمنامه‌نویسی برای فیلم “شبکه اجتماعی” را هم دارد) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ تایید کرد. وی در این‌باره می‌گوید:

“ما بهترین بازیگر ممکن در این محدوده‌ی سنی را برای این کار نیاز داشتیم و کریس بیل همان کسی است که نیاز داریم.”

وی همچنین ادامه داد که بیل نیازی به تست دادن برای این نقش نداشت، اما ملاقاتی بین سازندگان فیلم و این بازیگر بزرگ صورت گرفت.

فیلمبرداری این فیلم، قرار است در چند ماه آینده شروع شود، و کارگردان فیلم برنده‌ی اسکار “میلیونر زاغه نشین” یعنی «دنی بویل» اسکاتلندی روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست.

علی‌رغم استعداد ویژه‌ی کریس بیل در بازیگری، سورکین بر این باور است که این بازیگر کار سختی برای به تصویر کشیدن زندگی یکی از مهم‌ترین نوابغ دنیای فناوری بر عهده خواهد داشت.

“کریس در این فیلم بیشتر از هر بازیگر دیگری حرف برای گفتن خواهد داشت. سختی کار او از کار خیلی از بازیگران در مجموع 3 فیلم هم در این یک فیلم بیشتر است. حتا یک سکانس هم وجود ندارد که او در آن حاضر نباشد، پس نقش بسیار دشواری است.”

البته سورکین، که به خاطر سکانس‌های پر دیالوگ “راه رفتن و حرف زدن” خود شهرت دارد، بر این باور است که کریس بدون شک از پس این نقش بر می‌آید.

christian-bale-the-stand-640x360

اسم کریستین بیل، بازیگر بتمن ابتدا زمانی برای این نقش مطرح شد که هنوز «دیوید فینچر» کارگردان فیلم “شبکه اجتماعی” به عنوان کارگردان این فیلم در نظر گرفته شده بود. طبق اخبار، فینچر برای تهیه‌کننده‌ی سونی، «امی پاسکال» شرط گذاشته بود که تنها در صورتی این فیلم را کارگردانی می‌کند که کریسیتن بیل نقش اول را بازی کند. البته فینچر در هر صورت از پروژه کنار رفت.

از دیگر بازیگرانی که شایعه‌ی حضور آن‌ها در این نقش به گوش رسیده بود، می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، بن افلک و بردلی کوپر اشاره کرد. «اشتون کوتچر» البته شانس بازی در نقش استیو جابز را در فیلمی که اواخر سال گذشته روی پرده‌ رفت یک بار به دست آورده است.

بر خلاف فیلم قبلی که از استیو جابز ساخته شد، فیلمنامه‌ای که سورکین نوشته است، سه رویداد را از اتفاقات پشت پرده‌ی مراسم رونمایی محصولی از اپل در سه مقطع مختلف از زندگی او را روایت می‌کند.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. اردلان می‌گوید

    چندتا فیلم میسازن؟!!
    یدونه که همین پارسال ساختن؟!
    چی شد دوباره میسازن؟!
    پس اون اول ساختن که از اسمش استفاده کرده باشن؟!!
    این هالیوود چیکار میکنه؟!

    1. افشین می‌گوید

      تئوری هالیوودی: از یه ایده تا اونجایی که پولسازه باید استفاده کرد!

  2. حسام حیدری می‌گوید

    واقعا هم کریستین بیل بهترین انتخابه
    به قول یکی از دوستان این بشر مثل تلمبه است !

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      یکی از دوستان :)))