در هفته‌ی گذشته 113 هزار 3DS در ژاپن به فروش رفته است

در 7 روز گذشته، نینتندو با کمبود کنسول مواجه شد و تعطیلی رسمی یک روزه باعث شد تا فروش این کنسول افت پیدا کند.

0

نینتندو در هفته‌‌‌ی گذشته 113.238 دستگاه کنسول دستی 3DS به فروش رساند. این تعداد که شامل تمامی مدل‌های 3DS می‌شود از فروش 261.000 نسخه‌ای در هفته پیش بسیار کمتر است. البته باید در نظر داشت که این فروش زیاد، به خاطر عرضه مدل جدید 3DS و 3DS XL بوده است.

در 7 روز گذشته، نینتندو با کمبود کنسول مواجه شد و تعطیلی رسمی یک روزه باعث شد تا فروش این کنسول افت پیدا کند.

کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس وان مایکروسافت که در ژاپن با استقبلا چندانی مواجه نشده است. این کنسول طی یک هفته گذشته تنها 728 دستگاه به فروش رفت. در حالی که هفته قبل از آن توانسته بود فروشی معادل 809 دستگاه به ثبت برساند.

تنها دو کنسول از ایکس باکس وان کمتر فروختند که یکی از آن‌ها پلی‌استیشن 1 سونی است که بیش از 10 سال از عمر آن می‌گذرد! هفته‌ی گذشته ژاپنی‌ها 100 دستگاه پلی‌1 خریده‌اند. و دیگری کنسول نسل قبلی مایکروسافت، ایکس باکس 360 است، که 88 دستگاه از آن به فروش رفت.

PS vita و PS 4 به ترتیب 9391 و 8046 دستگاه به فروش رساندند. در این میدان فروش ناعادلانه (!) کنسول نسل جدید نینتندو، Wii U توانست 5293 دستگاه به فروش برساند.

اما در چارت فروش نرم افزارها، عنوان انحصاری 3DS یعنی Monster Hunter 4 Ultimate توانست گوی رقابت را از حریفان بدزد و 327.000 نسخه‌ی دیگر بفروشد و با مجموع فروش 1.77 میلیون نسخه‌ای طی دو هفته، حرفی برای گفتن باقی نگذارد.

نینتندو اعلام کرد که 3DS جدید و 3DS XL قبل از کریسمس امسال در بازارهای استرالیا برای فروش قرار می‌گیرند، اما طرفداران این کنسول در اروپا و آمریکا باید تا سال بعد ، 2015 ، صبر پیشه کنند.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.