معرفی لاک اسکرین جدید Tetra توسط مایکروسافت برای گوشی‌های ویندوزفونی

به نظر می‌رسد امروز، روزه معرفی لاک اسکرین های جدید توسط مایکروسافت می‌باشد.همین چند ساعت قبل خبر انتشار لاک اسکرین متحرک ردموندی ها را برای سیستم‌عامل اندروید دادیم و هم‌اکنون این شرکت لاک اسکرین جدیدی را بانام Tetra برای گوشی‌های ویندوزفونی منتشر کرد.

0

بعد از انتشار ویندوز فون 8.1 توسط مایکروسافت، این شرکت خبر از لاک اسکرین زنده ای برای گوشی های ویندوز فونی داد که چندی قبل نسخه ی بتای آن منتشر گردید.

ولی اکنون به نظر می رسد مایکروسافت  لاک اسکرین جدیدی را با نام Tetra برای ویندوز فون معرفی کرده است.باید به این نکته اشاره کنیم این لاک اسکرین در بخش گاراژ مایکروسافت که محلی برای اجرای ایده‌های مختلف کارمندان این شرکت است ساخته شده است. تترا لاک اسکرین نام برنامه‌ای است که می تواند طیف وسیعی از اعلامیه‌ها را بر روی صفحه‌ی قفل نمایش دهد.

در اینجا به برخی از ویژگی‌های تترا لاک اسکرین نگاهی خواهیم انداخت:

  • نمایش رویداد های آینده ی تقویم گوشی
  • نمایش کارهای روزانه با یک خط ساده
  • نمایش موقعیت کنونی شما بر روی نقشه
  • نمایش رویداد های نزدیک هفته با استفاده از قابلیت نمایش مکان
  • امکان زوم کردن بر روی قسمت های بالایی صفحه
  • نمایش فعالیت ورزشی شما بر اساس میزان راه رفتن، فاصله‌ی پیموده شده و میزان کالری سوزانده شده
  • نگهداری زمان، حتی در مواقعی که صفحه‌ی نمایش خاموش است

Tetra Lockscreen

به نظر می‌رسد این برنامه هنوز برای کاربران کشورهای خاصی قابل دریافت می‌باشد ولی اگر کرتانای شما فعال می‌باشد بدون شک می‌توانید تترا لاک اسکرین را نیز دریافت کنید.
آیا شما هم حاضر به جایگزینی این نرم‌افزار به‌جای نسخه‌ی قبلی لاک اسکرین هستید؟

CamScanner

دریافت Tetra Lockscreen

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.