Next Lockscreen: اپلیکیشن صفحه‌قفل مایکروسافت برای اندروید منتشر شد

کمپانی مایکروسافت این روزها خیلی در زمینه اندروید و گوشی هوشمند فعال شده است، طوری که حالا برای اندروید اپلیکیشن صفحه آماده‌به‌کار (LockScreen) ساخته است. این اپ از گروه گاراژ مایکروسافت است که به تازگی برای Android Wear هم اپلیکیشنی عرضه کرده است.

4

همان‌طور که از تیتر خبر مشخص است، این یک صفحه مدیریت و نمایش هوشمند صفحه آماده‌به‌کار یا قفل اندروید است. این اپلیکیشن توانایی نمایش اعلان‌ها (نوتیفیکیشن) بر روی صفحه‌نمایش همانند حالت صفحه لاک اسکرین پیش‌فرض خود اندروید آب‌نبات‌چوبی را دارد، شما می‌توانید پیش‌نمایش اعلان‌ها را مشاهده کنید و یا آن‌ها را با حرکت سوایپ حذف کنید؛ اما توانایی‌های این اپلیکیشن بیشتر از صرفاً نمایش اعلان‌ها است، این اپلیکیشن توانایی نمایش اطلاعات داخلی اپلیکیشن‌های مختلف نصب‌شده روی گوشی هوشمند شما را به‌صورت بسیار جالبی دارد. برای مثال اگر شما در اپلیکیشن تقویم خود یک تماس تلفنی برنامه‌ریزی کرده‌اید، در زمان مشخص شده از طریق این اپلیکیشن می‌توانید با یک ضربه از روی صفحه قفل خود تماس را برقرار کنید، بجای اینکه به اپلیکیشن تماس به‌صورت دستی مراجعه کنید و تماس بگیرید.

این اپلیکیشن در پایین صفحه قفل، یک سری آیکون برنامه‌های مورد علاقه شما را نمایش می‌دهد که امکان اجرا کردن سریع این اپلیکیشن‌ها را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را خودتان نیز به‌صورت شخصی چینش نمایید.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دریافت نمایید. (امکان محدودیت ناحیه‌ای برای دریافت این اپلیکیشن در محلی که شما زندگی می‌کنید از جانب گوگل پلی وجود دارد)

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    ایراد های زیادی داره
    از این که با زدن دکمه home
    قفل باز میشه تا نداشتن قابلیت های شخصی سازی زیاد و بعضی اوقات دیر عملکردن قفل صفحه
    چندین آپدیت لازم هست تا برنامه به حد مطلوب نزدیک بشه

  2. حمید می‌گوید

    ممنون از خبر اما تصحیح کنین تیتر رو ! این برنامه هیچ ربط و هیچ شباهتی به لاک اسکرین ویندوزفون نداره !!

    1. اردلان می‌گوید

      عزیز نگفتن که لاک اسکرین ویندوز فونه برای اندروید
      پروژه مایکروسافته برای اندروید که آخر ویدیو هم لینکشو میزنه
      مثله اینکه جدیدا مایکروسافت و گوگل برای اندروید کارهای مشترکی انجام میدن
      فرمور مایکروسافت برای اندروید واچ هم مورد دیگه اس

    2. علی ارغوان می‌گوید

      جایی هم توی تیتر ننوشتیم که لاک اسکرین ویندوزفون! نوشتیم صفحه قفل مایکروسافت برای اندروید. اپلیکیشن رو مایکروسافت منتشر کرده