آپدیت جدید موتو ۳۶٠ با افزایش عمر شارژ و روشنایی هوشمند منتشر شد

در به‌روزرسانی پیشین موتو 360، این ساعت هوشمند شیک ظاهراً با افزایش طول عمر باطری قابل‌توجهی همراه شد. حالا، با کمی تغییرات در نرم‌افزار، موتورولا هم کمی به طول عمر باطری این محصول اضافه کرده و هم یک سری از باگ‌های نرم‌افزاری گزارش‌شده را برطرف کرده است.

0

می‌توان قابل‌توجه‌ترین امکان اضافه شده به موتو 360 در این به‌روزرسانی را، امکان خاموش کردن حالت نور پس‌زمینه همیشه روشن، زمان‌هایی که باطری دستگاه کم است دانست. یک سری تغییرات محیطی کوچک نیز در این بسته به‌روزرسانی جا داده شده، قابلیت رد دادن به اعلان‌ها (نوتیفیکیشن) بدون ترک کردن صفحه آماده‌به‌کار، افکت نوری در هنگام شارژ شدن و یک سری بهبودها در سیستم بلوتوث این ساعت هوشمند.

همچنین یک جالت روشنایی هوشمند برای هماهنگ کردن نور و تون رنگ صفحه با توجه به فضای اطراف نیز فراهم شده است. موتورولا تاریخ عرضه این به‌روزرسانی نزدیک خوانده و به‌زودی این به‌روزرسانی به مچ دستان شما خواهد رسید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.