شایعه: احتمال انتشار GTA: San Andreas برای ایکس‌باکس 360

این شایعه از وقتی قوت گرفت که لیستی از اچیومنت‌های بازی توسط Xbox Achievement منتشر شد. لیستی که شامل 1000 پوینت و 33 اچیومنت گوناگون است…

0

این طور که به نظر می‌آید ، عنوان “GTA: San Andreas” برای ایکس باکس 360 منتشر می‌شود.

این شایعه از وقتی قوت گرفت که لیستی از اچیومنت‌های بازی توسط Xbox Achievement منتشر شد. این لیست که شامل 1000 پوینت و 33 اچیومنت گوناگون بوده، یادآور خیلی از کارهایی است که خیلی‌ها انجام دادن آن‌ها را به خاطره دارند; کارهایی مثل چاق شدن و وزن کم کردن در باشگاه‌های ورزشی.

GTA-san-andreas-121212-600x170

امسال، دهمین سالگرد این عنوان می‌باشد و شرکت راکستار بدین منظور چند محتوای جدید برای بازی “GTA: Online” منتشر کرده است تا این رویداد را جشن بگیرد. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است این عنوان به صورت ریمستر شده و تنها از طریق دیجیتالی به فروش برسد. همچنین شانس این که تا آخر این ماه اطلاعات زیادی از بازی منتشر شود نیز بسیار بالاست.

البته به تازگی تعدادی از کاربران سایت NeoGaf به این نکته پی برده‌اند که مایکروسافت این نسخه را از فروشگاه اینترنتی خود برداشته است. این اتفاق برای PS3 نیز رخ داده است، یعنی شانس این که این عنوان برای PS3 منتشر شود هم بالاست!

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.