گوگل اپلیکیشن جدید Inbox را معرفی کرد: تحولی در ایمیل‌های شما

گوگل ساعاتی پیش اپلیکیشن جدید خود را با نام Inbox معرفی کرد. این سرویس که یک صندوق پستی ایمیل است از اطلاعات اکانت جیمیل شما استفاده می‌کند.

0

به اعتقاد گوگل تنها برخی از ایمیل‌هایی که روزانه دریافت می‌کنید حاوی اطلاعات مهم هستند که برای شما ارزش دارند و Inbox می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده و بهتر نمایش دهد. در اینباکس هم مانند جیمیل ایمیل‌های رسیده به دسته‌های مختلفی مانند اجتماعی، تبلیغاتی، آپدیت‌ها و … تقسیم می‌شوند و اگر در دسته‌بندی خودکار آن‌ها مشکلی وجود داشت می‌توانید به مرور زمان هوش مصنوعی آن را ارتقا دهید.

Inbox-Google

مشابه اپلیکیشن مفید Mailbox در Inbox هم می‌توانید ایمیل‌ها را برای پاسخگویی در آینده به تعویق بیندازید تا اپ به صورت خودکار در زمان یا حتی مکان تعیین شده به شما یادآوری کند. یک ویژگی منحصربه‌فرد در اینباکس Highlights است که مهم‌ترین اطلاعات مانند مشخصات پرواز، قرارهای ملاقات، پرونده‌ها و تصاویری که از افراد مهم مانند دوستان و خانواده ارسال شده است را جمع‌آوری می‌کند. همچنین اطلاعات اضافه‌ای مانند ساعت‌های پرواز و یا پیگیری بسته‌های پستی نیز برای شما نمایش داده خواهد شد.

از اینباکس می‌توانید به عنوان یک یادآور برای کارهای روزانه خود نیز استفاده کنید. ویژگی Assist نیز می‌تواند شماره تلفن‌هایی که احتمالاً به آن نیاز دارید را در کنار ایمیل‌ها نمایش دهد و چک کند که آیا فروشگاه‌ها تعطیل هستند و یا باز!

اپلیکیشن اینباکس فعلاً تنها با دعوتنامه قابل دریافت است و فعلاً مجبورید منتظر بمانید و یا با ارسال ایمیلی به inbox@google.com تقاضای دعوتنامه کنید. اینباکس علاوه بر اپلیکیشن‌های اندروید و iOS یک نسخه تحت وب کامل نیز دارد و البته قرار نیست جایگزین جیمیل شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.