رونمایی بی سر وصدا از فبلت دو سیم کارته Galaxy Note 4 Duos در چین

به نظر می‌رسد امروز سامسونگ قصد دارد قدرت سخت‌افزاری خود را در تولید انواع گوشی‌ها به رخ بکشد.همین چند ساعت پیش خبر معرفی عضو جدید خانواده‌ی کر را داده بودیم ولی هم‌اکنون این شرکت از 3 نسخه‌ی جدید گلکسی نوت 4 پرده برداشت.

0

بدون شک گلکسی نوت 4 یکی از شاهکارهای سامسونگ در زمینه‌ی ساخت تلفن‌های همراه می‌باشد.این شرکت کره‌ای با درک این موضوع قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را ارتقا داده و برای هر نیازی آن را آماده نماید.

سامسونگ امروز در چین از نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی نوت 4 در مدل‌های مختلف رونمایی کرد.طبق اطلاعات دریافت شده مدل‌های دو سیم‌کارت گلکسی نوت 4 تحد قرارداد توسط اپراتورهای چینی عرضه خواهند شد.بر اساس اعلام سامسونگ تمام مدل‌های فوق از نسل چهارم شبکه تلفن همراه در سیم‌کارت اول خود پشتیبانی خواهند کرد.

در مدل اول علاوه بر استفاده از خدمات نسل چهارم شبکه تلفن همراه در سیم‌کارت اول، می‌توان از خدمات نسل دوم یا همان (2G  (900 / 1800 / 1900  در سیم‌کارت دوم بهره برد.در مدل دوم  امکانات استفاده از نسل دوم و سوم تلفن همراه بر روی سیم‌کارت دوم قابل‌دسترس می‌باشد.مدل سوم این گروه نیز که به‌صورت مستقل و بدون قرار عرضه خواهد شد از مشخصات مدل دوم پیروی خواهد کرد.

همان‌طور که میدانیم گلکسی نوت 4 از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل استفاده می‌کند و از پردازنده‌ی قدرتمند Exynos 5433 به‌عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد.حافظه داخلی 32768 مگابایت، حافظه رم 3072 مگابایت، قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD،دوربین16 مگاپیکسلی و باتری 3220 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر امکانات گلکسی نوت 4 می‌باشند.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت تحت قرارداد این گوشی‌ها اعلام‌نشده است ولی اگر بخواهید نسخه‌ی عادی آن را از بازار چین تهیه کنید باید مبلغ 880 دلار هزینه فرمایید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.