آیا قصد مهاجرت از iOS به اندروید را دارید؟ این راهنمای رسمی گوگل است!

اگر از آیفون‌های جدید اپل راضی نیستید و یا به دنبال آزادی بیشتر اندروید هستید شاید تصمیم گرفته باشید که از iOS به اندروید مهاجرت کنید. به همین دلیل گوگل یک راهنمای کامل برای مهاجرت آسان به اندروید برایتان مهیا کرده است.

2

نکسوس 6 با اندروید 5 آب‌نبات چوبی و نکسوس 9 با پردازنده فوق قدرتمند خود ممکن است کاربران آیفون و آی‌پد را نیز وسوسه کند. اگر به تازگی یک گوشی یا تبلت اندرویدی خریداری کرده‌اید و قصد مهاجرت به اندروید از آیفون را دارید به این صفحه از وب‌سایت اندروید گوگل سری بزنید.

Android-Lollipop-UI

در این راهنما چگونگی انتقال آسان تصاویر، کتابخانه آهنگ‌های آی‌تونز، مخاطبان (کانتکت‌ها)، پیام‌ها و اکانت ایمیل‌ها و اپلیکیشن‌ها به آسانی شرح داده شده است تا مجبور نباشید به زحمت اطلاعات خود را به صورت دستی به تبلت یا گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.

گفتنی است اپل نیز چندی پیش صفحه‌ای از وب‌سایت خود را به مهاجرت آسان از اندروید به iOS اختصاص داده بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدرضا می‌گوید

    بدون شک هیچ آدم عاقلی همچین حماقتی رو مرتکب نمیشه که از IOS بره به سمت android و شما هم دوست عزیز نمی خواد مفهوم واقعی گوشی هوشنگ اندرویدیتونو که شونصد نوع شبیه هم داره رو تبلیغ کنی

  2. اردلان می‌گوید

    بدون شک هرکسی که میخواد همچین تصمیمی بگیره (که از آی او اس بیاد سمت اندروید) تصمیم عاقلانه ای میگیره و با مفهوم سیستم عامل واقعی و گوشی هوشمند آشنا میشه
    اندروید = آزادی
    آی او اس = زندانی زیبا (البته این توصیف لینوس توروالدز از سیستم عامل مکینتاشه ولی آی او اس هم همونه دیگه)