«جید ریموند» بعد از ده سال از یوبی‌سافت جدا می‌شود

ریموند ده سال از عمر خود را با یوبی‌سافت گذرانده و ابتدا به عنوان تهیه‌کننده‌ی عنوان Assassin’s Creed شروع به کار کرد تا آخرین بازی که او نقش تهیه‌کننده را در آن بر عهده داشت Splinter Cell: Blacklist باشد.

0

جید ریموند، بانوی اول یوبی‌سافت بعد از یک دهه فعالیت در این استودیو به عنوان بازیساز، تهیه‌کننده و رییس استودیو از سمت خود کناره‌گیری کرد تا “فرصت‌های تازه را دنبال کند”.

یوبی‌سافت شب گذشته این موضوع را در یک گزارش خبری اعلام کرد و مشخص شد که “Alexandre Parizeau” جانشین جید ریموند خواهد شد.

ریموند ده سال از عمر خود را با یوبی‌سافت گذرانده و ابتدا به عنوان تهیه‌کننده‌ی عنوان Assassin’s Creed شروع به کار کرد تا آخرین بازی که او نقش تهیه‌کننده را در آن بر عهده داشت Splinter Cell: Blacklist باشد. او یکی از اعضای اصلی افتتاح شعبه‌ی تورنتوی یوبی‌سافت بوده و یکی از معدود بانوان حاضر در صنعت بازی باقی می‌ماند.

“من ده سال خارق‌العاده را در یوبی‌سافت گذراندم و از این‌که بخشی از بسیاری از بهترین بازی‌های این صنعت در این چندسال بوده‌ام، به خودم افتخار می‌کنم.”

وی همچنین ادامه داد:

“این یکی از سخت‌ترین تصمیمات شغلی من است، اما استودیوی تورنتو قدرتمند بوده و در راه درست خود ادامه می‌دهد. من مطمئنم که اکنون زمان مناسبی است تا رهبری تیم را به الکس بسپارم و به دنبال دیگر خواسته‌ها و فرصت‌های جدید در زندگی‌ام بروم. منتظر شنیدن خبرها در مورد آینده‌ی من باشید، اما اکنون دوست دارم تا از یوبی‌سافت برای همکاری در این سال‌ها تشکر کنم و برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو دارم.”

Yannis Mallat مدیرعامل یوبی‌سافت تورنتو و مونترئال، می‌گوید:

“به نمایندگی از یوبی‌سافت، من از جید برای رهبری تیم و تلاش‌های تمام نشدنی‌اش در همه‌ی این سال‌ها تشکر می‌کنم، و آرزو دارم در ماجراجویی‌های آینده‌اش بهترین‌ها را به دست آورد.”

ما نیز برای این بانوی تاثیرگذار و گیمر دوست داشتنی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که از دنیای بازی‌های رایانه‌ای فاصله‌ی چندانی نگیرد. جید ریموند یکی از دلایل اصلی موفقیت یوبی‌سافت در چند سال اخیر بوده و حیف است که صنعت بازی، چنین مروارید درخشانی را از دست بدهد. :(

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.