کمپین چند هزار دلاری برای ساخت Half-Life 3

پروسه‌ی ساخت بازی آن طور که به نظر می رسد سال‌هاست شروع شده اما پس گذشت چند سال هنوز خبری از اتمام بازی و انتشار آن نیست.

1

 اگر شما نیز در عرصه‌ی بازی‌های ویدئویی فعالیتی هرچند اندک کرده باشید، حداقل چندین بار عبارت معروف “شایعه، والو امسال “نیمه جان 3″ (Half-Life 3) را تولید خواهد کرد” را شنیده‌اید.

بازی نیمه جان، اولین محصول رسمی تولید شده شرکت والو است که شهرتی مثال زدنی را برای این شرکت به همراه داشت. البته والو بازی‌های به یاد ماندنی زیادی مانند کانتر استرایک، Left for Dead، سری پورتال و تیم فورترس را نیز تا کنون تولید کرده است. اما در بین بازی‌های ساخته شده توسط والو، بازی نیمه جان و “گوردون فریمن”، فراموش نشدنی و صاحب طرفداران دو آتشه هستند.

این طرفداران سرسخت یک خواسته‌ی مشخص و واضح دارند و آن هم چیزی جز تولید بازی نیمه جان 3 نیست. پروسه‌ی ساخت بازی آن طور که به نظر می رسد سال‌هاست شروع شده اما پس گذشت چند سال هنوز خبری از اتمام بازی و انتشار آن نیست. از این رو طرفداران کمپینی راه اندازی کرده‌اند که تا با جمع آوری مبالغی معین، به چند روش والو را مجبور کنند که هرچه سریع تر پروسه تولید بازی را سپری و بازی را تولید کنند. برخی از این روش‌ها کاملا ناکار آمد و مسخره هستند. به هر حال لیست این فعالیت‌ها به شرح زیر است:

تیپ اول، جمع شدن 3 هزار دلار: راه اندازی سیستم ایمیلی به این صورت که برای تمام 300 کارمند و اعضای والو ایمل “ما هاف لایف 3 می‌خواهیم” را ارسال کنند.

تیپ دوم، جمع شدن 9 هزار دلار: یک کامیون با بیلبورد تبلیغاتی والو و با شعار “ما هاف لایف 3 می‌خواهیم” دفتر والو را محاصره کند و در حوالی دفتر و در سطح شهر واشنگتن حرکت کند.

20140903083133-WWHL3Billboard1-600x400

تیپ سوم، جمع شدن 45 هزار دلار: این مورد مضحک‌ترین روش ممکن برای مجاب کردن والو است. استخدام افرادی که شباهت ظاهری با “گیب نیول” (مدیر والو) دارند و محاصره‌ی دفتر والو توسط این افراد. قرار است این افراد با تی شرت‌هایی که رویشان نوشته شده است “ما هاف لایف 3 می‌خواهیم” در اطراف دفتر والو پرسه بزنند.

تیپ چهارم، جمع آوری 150 هزار دلار: این مورد نیز یکی از عجیب‌ترین روش‌های ممکن برای قانع کردن والو است. راه اندازی کنسرتی در سیاتل با هدف تجلیل از بزرگان موسیقی که در عرصه بازی نیز فعالیت داشته‌اند. قرار است در این کنسرت کارمندان والو در کنار طرفداران دعوت شوند تا با درخواست و صحبت‌ها قانع شوند که هرچه سریع‌تر بازی را منتشر کنند.

شاید شما فکر کنید این کارها نهایت آزار و اذیت است، که 100 % حق با شماست!

مسئله این است که طرفدار و مشتاق عرضه‌ی یک عنوان بودن یک چیز است و جمع آوری پول برای آزار دادن کارمندان شرکت یک چیز دیگری است. محض یاد آوری: والو چیزی به ما بدهکار نیست.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ammin می‌گوید

    انصافا هم Half life یه دنیایه واسه خودش منم جزو منتظرینم ولی بودجه ای برای آزار کارمندای والو در نظر نگرفتم :)