دلیل دیگری برای دوست داشتن فورد موستانگ 2015

این نرم افزار دارای ویژگی واقعیت افزوده است که کاربران می توانند با اسکن کردن موراد مختلف خودرو موستانگ به اطلاعاتی در مورد آن دست پیدا کنند.

0

خودروساز آمریکایی با همراهی تیم Tweedle  یک برنامه جدید تعاملی را برای هر دو بستر اندروید و IOS ارائه کرد تا در این دو بستر نیز طرفداران بیشتری برای خود دست و پا کند.

این برنامه Mustang Owner نام دارد که علاوه برداشتن اطلاعاتی در باره شاهکار موستانگ دارای مواردی همچون مینی گیم ، والپیپیر ، رینگتون و لینک به وب سایت های خرید لوازم جانبی و وب سایت های اجتماعی جانبی این شرکت دارد.

2015-ford-mustang

موستانگ جدید خودروساز آمریکایی که قدرتمندترین محصول تولیدی تاریخ این شرکت است و به احتمال فراوان عنوان پرفروش ترین محصول این شرکت را نیز به خود اختصاص خواهد داد و فورد برنامه های زیادی برای افزایش فروش این خودرو دارد که ارائه برنامه مذکور نیز یکی  از این موارد است.

لینک فروشگاه گوگل پلی

لینک فروشگاه آیتونز

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.