رونمایی از گلکسی نوت 4 در ایران همزمان با خاورمیانه

گلکسی نوت 4 با سه میکروفون اقدام به خنثی کردن نویز و صدای اضافه اطراف می‌کند و به ادعای سامسونگ این سیستم چنان دقیق است که یک اپلیکیشن مخصوص می‌تواند تنها صداهای یک یا چند منبع خاص را حذف کند!

1

شرکت سامسونگ هماهنگ با رونمایی از فبلت جدید خود گلکسی نوت  4در خاورمیانه،  از این محصول هم در ایران با حضور اصحاب رسانه در مجتمع کوروش رونمایی به عمل آورد.

Samsung-galexy-note-4-12سامسونگ این‌بار تصمیم گرفته تا برخلاف روال همیشگی افزودن 0.2 اینچ به اندازه صفحه‌نمایش، این‌بار آن را مجدداً 5.7 اینچی در نظر بگیرد اما با کم شدن حاشیه‌ها نوت 4 با حفظ اندازه صفحه‌نمایش نسبت به نوت 3 جمع‌وجورتر خواهد بود. وضوح صفحه 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD در نظر گرفته شده و نوع پنل هم همان‌طور که از سامسونگ انتظار داریم Super AMOLED با کنتراست و زاویه دید عالی است که اخیراً مشکل اشباع بیش از حد رنگ‌ها نیز در آن رفع شده است. به این ترتیب تراکم پیکسلی از 386 به 515 پیکسل بر اینچ افزایش پیدا کرده است.

Samsung-galexy-note-4-03 Samsung Galaxy Note4 دارای قابلیت شارژ سریع (Fast Charging) است. این دستگاه علاوه بر ویژگیPower Saving Mode قادر است طی نیم ساعت 50 درصد شارژ دریافت کند. بر خلاف مدل‌های قبلی‌، این گوشی دارای قاب فلزی ظریف و ساده‌ای است که در کنار طراحی بی نظیر قلم PenS، شاهکاری هنرمندانه را به ارمغان آورده است.

سامسونگ یک‌بار دیگر از سه گیگابایت رم برای مالتی‌تسکینگ بی‌نقص استفاده کرده است تا امکاناتی مانند Multi-Windows و ویژگی‌های S-Pen به خوبی و کاملاً روان بر روی این فبلت اجرا شود. گلکسی نوت 4 در نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده و خوشخبتانه شیار کارت حافظه نیز برای افزدون microSD تا 64 گیگابایت دیگر وجود دارد. علاوه بر این‌ها سنسورهای ضربان قلب، اثر انگشت و سنسور جدید سنجش اشعه فرابنفش نیز در گلکسی نوت 4 گنجانده شده است.

Samsung-galexy-note-4-05سامسونگ سعی کرده در زمینه دوربین نیز سنگ تمام گذاشته و نقطه ضعف گلکسی اس 5 یعنی نبود لرزش‌گیر اپتیکال OIS را جبران کند. سنسور واید 16 مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند تصاویر 16 مگاپیکسلی با نسبت تصویر 16:9 بگیرد که یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. همان‌طور که انتظار دارید دوربین نوت 4 می‌تواند با وضوح 2160p یا همان 4K نیز با سرعت 30fps فیلمبرداری کند. دوربین دوم نیز 3.7 مگاپیکسلی (مساوی با تعداد پیکسل صفحه‌نمایش) در نظر گرفته شده که شاید برای سلفی‌ها قادر به رقابت با نمونه‌های 5 مگاپیکسلی کنونی نباشد اما با گشادگی f/1.9 تصاویر خوبی در تاریکی خواهد گرفت.

حساسیت قلم S Pen در این دستگاه دو برابر Galaxy Note3 است و سطح فشار (Pressure Level) آن از 1024 به 2048 ارتقا یافته است. کاربران با استفاده از این قلم می‏توانند یادداشت‏های خود را به متن تایپ شده تبدیل کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های Galaxy Note4، قابلیتعکس از یادداشت  (Photo note)است. در این روش می‌توان از نوشته‌ها عکس گرفت، متون آن را ویرایش کرد و آن را مطابق با نیاز تصویر تغییر داد.

Samsung-galexy-note-4-08از جمله لوازم جانبی Galaxy Note4 می‎‌توان به پک باتری، قاب‏های جایگزین S view cover،  قاب‏های محافظ و HD TV Adaptor اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با Samsung Galaxy Note4 و دیگر محصولات جدید سامسونگ می‌توانند از تاریخ 23 تا 25 مهر ماه به مجتمع تجاری فرهنگی کوروش مراجعه کرده و از نزدیک با ویژگی‌ آنها آشنا شوند. به تازگی مرکز اختصاصی ارتباط با مشتریان موبایل و تبلت سامسونگ نیز با شماره تلفن 02142132 فعالیت خود را آغاز کرده است و کاربران می‌توانند سوالات خود را درباره‌ Galaxy Note4 و دیگر دستگاه‌های موبایل سامسونگ از کارشناسان این مرکز بپرسند.

در پایان عکس‌های دیگری از این مراسم را مشاهده کنید (برای بزرگنمایی روی عکس‌ها کلیک کنید).

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدرضا می‌گوید

    سلام دوستان
    لطفااگه راهی برای ارتباطبانمایندگی سامسونگ درایران میشناسیدمعرفی کنید؟