اریک اشمیت: رقیب گوگل در جستجوگرها آمازون است و نه یاهو یا بینگ!

رئیس کمپانی گوگل دریکی از سخنرانی‌های خود، از آمازون به‌جای یاهو و بینگ به‌عنوان رقیب گوگل در عرصه‌ی موتورهای جستجو آنلاین یادکرده است!

2

اریک اشمیت رئیس شرکت گوگل در تازه‌ترین سخنرانی خود در برلین آلمان در کمال تعجب آمازون را رقیب گوگل در عرصه‌ی موتورهای جستجوی آنلاین دانسته و از بینگ و یاهو نامی به میان نیاورده است!

اریک اشمیت گفت:
 بسیاری فکر می‌کنند اصلی‌ترین رقیب ما یاهو یا بینگ هستند، اما در حقیقت بزرگ‌ترین رقیب جستجوی ما آمازون است. مردم آمازون را به چشم موتور جستجو نمی‌بینند، بلکه آن را تنها مکانی برای خرید می‌دانند و بیشتر در  قسمت تجاری معادله تمرکز کرده‌اند.اما حقیقت این است که آمازون نیز همانند گوگل به پرسش‌های و نیازهای کاربران مختلف می‌پردازد و سعی می‌کند بهترین پاسخ را به آن‌ها بدهد. 

 

اگرچه گوگل ۹۰ درصد بازار جستجوی آنلاین جهان را در اختیار خود دارد،اما اشمیت هنوز نگران پا به عرصه نهادن گوگلی دیگر است.

او همچنین در ادامه‌ی صحبت خود گفته است:
 افرادی در گوشه‌ای از جهان در حال تجهیز خود علیه ما هستند؛با این حساب ما مدت زیادی در اوج نخواهیم ماند، تغییر از جایی می‌آید که انتظارش را ندارید. 
با توجه به سخنان اریک اشمیت، به نظر شما آمازون می‌تواند رقیبی جدی برای گوگل باشد؟

  androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    حالا نه اما چند سال دیگه ممکنه آمازون بیاد و گوگل را کنار بزنه.

  2. احمد می‌گوید

    نه باباجان
    خواسته یه تیکه اساسی به بینگ و یاهو بندازه که خویم تونسه