اپ‌نت: نظارت دقیق بر روی فالورهای اینستاگرام و توییتر با Unfollowers

حتماً می‌دانید در شبکه‌های اجتماعی محبوب اینستاگرام و توییتر فقط در صورتی نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید که کسی شما را دنبال یا اصطلاحاً فالو کرده باشد. اما اگر می‌خواهید بدانید چه کسی شما را آنفالو کرده و یا چه کسانی فالوبک نداده‌اند بهترین راه استفاده از ابزارهایی مانند Unfollowers است.

6

پس از یک وقفه طولانی با اپلیکیشن جدیدی در اپ‌نت آمده‌ایم. Unfollowers همان‌طور که از نامش پیداست هدف اصلی کشف آنفالو کنندگان شما را دنبال می‌کند! مخصوصاً در توییتر افرادی هستند که صدها نفر را فالو می‌کنند و وقتی مخاطبان نیز به دنبال این کار آن‌ها را دنبال می‌کنند در یک عمل ناجوانمردانه اقدام به آنفالو کردن می‌کنند! برای کشف این افراد بهترین ابزار Unfollowers است. این اپ همچنین کاربردهای بیشتری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

Unfollowers-website

Unfollowers به صورت رایگان برای اندروید قابل دانلود است. خوشبختانه می‌توانید از این اپ به صورت تحت وب بدون نیاز به گوشی نیز استفاده کنید. برای این کار به وب‌سایت unfollowers.com سر بزنید.

Unfollowers-1

پس از نصب و اجرای اپ می‌توانید اکانت اینستاگرام و یا توییتر خود را درون آن ثبت کنید تا اپلیکیشن از این پس فعالیت فالورها را تحت نظر بگیرد. توجه داشته باشید که تنها افرادی که پس از نصب این اپ شما را آنفالو کنند قابل شناسایی هستند و اگر کسی شما را پیش از این آنفالو کرده باشد راهی برای شناسایی آن وجود ندارد. این اپ از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

Unfollowers-2

Recent unfollowers: افرادی که اخیراً شما را آنفالو کرده‌اند.

Recent followers: افرادی که اخیراً شما را فالو کرده‌اند.

Recently followed: افرادی که اخیراً آن‌ها را فالو کرده‌اید.

Recently unfollowed: افرادی که اخیراً آن‌ها را آنفالو کرده‌اید.

People who don’t follow me back: افرادی که شما آن‌ها را دنبال (فالو) می‌کنید اما آن‌ها شما را دنبال نمی‌کنند (فالوبک نداده‌اند!)

People who I don’t follow back: افرادی که شما را دنبال می‌کنند اما شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید.

People who I follow, follow back: افرادی که هم شما و هم آن‌ها یکدیگر را فالو کرده‌اید.

Whitelist: اگر کسی را به لیست سفید اضافه کنید حتی اگر شما را آنفالو کنند در بخش‌های بالا نمایش داده نمی‌شوند تا به اشتباه آن‌ها را آنفالو نکنید.

Unfollowers-3

در بخش Smart copy هم می‌توانید اگر اکانت جدیدی ایجاد کرده‌اید تمام افرادی را که در اکانت قبلی خود دنبال کرده‌اید به لیست فالویینگ‌های خود اضافه کنید. البته قاعدتاً نمی‌توانید آن‌ها را مجبور کنید اکانت شما را نیز دنبال کنند.

یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن درک محدودیت فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام است به طوری که اکانت شما توسط اینستاگرام محدود نشود. به این ترتیب روزانه می‌توانید تنها 25 نفر را فالو یا آنفالو کنید. از سایر قابلیت‌های این اپ می‌توان به ارسال دایرکت مسیج، منشن در توییتر و وادار کردن یک فرد به آنفالو کردن شما در توییتر اشاره کرد.

طراحی Unfollowers ساده و کارا انجام شده است و با وضوح‌های مختلف و اندازه‌های صفحه‌نمایش گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به خوبی سازگار است. اگر از افرادی هستید که در نظر گرفتن فالورها برایتان اهمیت زیادی دارد این اپلیکیشن مفید را از دست ندهید.

Downlod-Google-Play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ابوالفضل می‌گوید

    کار نکرد متاسفانه

    1. ابوالفضل می‌گوید

      پس از نصب وارد سایت که میشود یک بارکد نشان میدهد . برنامه را توی گوشی اجرا میکنید و سپس بارکد خوان برنامه فعال میشود.
      بارکدخوان را جلوی بارکد مانیتور میگیرید و اتصال برقرار میشود.
      البته از این نکته نگذریم که باید قبلش اکانت ساخته باشید

  2. ابوالفضل می‌گوید

    راستی اپ AIRDRIOD را هم بزارید خیلی اپ مفیدی است
    از کارهایش این است که وقتی اپ را اپدیت میکنیم ان را تبدیل به APK میکند و این امکان را میدهد با کامپیوتر اسمس بدهیم

  3. ابوالفضل می‌گوید

    کسانی که مارا بلاک کرده اند را نشان نمیدهد؟؟؟

  4. Vahid می‌گوید

    من بیشتر دنبال قسمت smart copy هستم اگر اپلیکیشن دیگری برای ایفون همچین ویژگی داره میشه بفرمایید.

  5. Vahid می‌گوید

    سلام و وقت بخیر
    من در اپ استور هرچی دنبال این اپ میگردم نمیتونم پیداش کنم میشه لطفا راهنمایی کنید
    ممنون