آپدیت اندروید 4.4.4 کیت‌کت برای اچ‌تی‌سی وان M8 با قابلیت‌های جدید دوربین از راه رسید

چهارشنبه شب خبرهای خوبی از اچ‌تی‌سی مبنی بر معرفی گوشی جدید HTC Desire EYE با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود در قاب جلویی که با محوریت عکس‌برداری سلفی ساخته شده و دوربین جدید و غیرمتعارف HTC RE به همراه نرم‌افزار جدید عکس‌برداری برای گوشی Desire EYE در فارنت منتشر کردیم.

2

این‌طور که پیداست اچ‌تی‌سی به فکر سایر محصولات خود نیز بوده و گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان، وان E8، وان مینی، وان مینی ۲، وان مکس، دیزایر ۸۱۶، دیزایر ۸۲۹ و باترفلای ۲ نیز از آپدیت اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت به همراه قابلیت‌های جدید دوربین بهره‌مند خواهند شد.

البته پرواضح است که اچ‌تی‌سی وان ام ۸ نیز به عنوان طلایه‌دار محصولات این شرکت از این آپدیت جدید بی‌نصیب نخواهد بود. جالب اینجاست که اچ‌تی‌سی اعلام کرد آپدیت جدید در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد اما این‌طور که پیداست وان ام ۸ از همین امروز در برخی مناطق به این نسخه جدید قابل آپدیت شدن است اگرچه فعلا در ایران خبری از این آپدیت نشده است.

همانطور که گفته آپدیت جدید کیت‌کت ۴.۴.۴ برای این محصولات اچ‌تی‌سی به تنهایی عرضه نخواهد شد و نرم‌افزار جدید عکس‌برداری گوشی HTC EYE نیز در این آپدیت جدید گنجانده شده است. این نرم‌افزار امکانات و بهینه‌سازی‌های زیادی را برای دوربین این گوشی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

در میان این امکانات قابلیت رهگیری چهره اشخاص تا ۴ نفر در دوربین جلوی گوشی وان ام‌ ۸ به همراه امکان ترکیب تصویر دوربین جلو و عقب گوشی با یکدیگر و ادغام تصویر سلفی گرفته شده با یک عکس دیگر، بیشتر از همه به چشم می‌خورد.

همانطور که گفته شد این آپدیت هم اکنون در برخی مناطق با حجم ۲۵۲ مگابایت قابل دانلود می‌باشد اما هنوز اچ‌تی‌سی مشخص نکرده که این نسخه به صورت آزمایشی برای دانلود قرار داده شده و با این حساب نمی‌توان به طور قطع مشخص کرد که دارندگان اچ‌تی‌سی وان ام ۸ در چه بازه زمانی می‌توانند گوشی خود را به نسخه جدید آپدیت نمایند.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. زری می‌گوید

    داداش برو بده یکی برات درستش کنه منم ۵ رو نصب کردم کلا گوشیم قاط زد الان ۴.۴.۴ دارم بازم راضی نیستم گوگل پلی سرویس رو نتونستم روش نصب کنم!

  2. امیر می‌گوید

    سلام من اندروید 5.0.1نصب کردم گوشیم htc one m8هستش اما زیاد از اندروید جدید خوشم نیومد و میخوام برگردونم به 4.4.4 میشه بگی چ کار کنم ممنون؟