آیفون 6 پلاس عرضه آی‌پد بزرگتر اپل را با تاخیر مواجه کرده است

این‌طور که پیداست اپل برنامه‌هایی برای عرضه آی‌پد سایز بزرگ خود با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچ دارد اما به گزارش وال‌استریت ژورنال به نقل از افراد مطلع، عرضه این محصول جدید خود را برای تمرکز بیشتر بر روی تولید آیفون ۶ پلاس، به اوایل سال آینده موکول خواهد کرد.

0

این منبع مطلع مدعی است در حال حاضر آیفون ۶ مشتری‌های زیادی داشته و از طرف دیگر نارضایتی‌هایی نیز در خصوص صفحه نمایش بزرگ این گوشی مطرح شده است.

اپل ماه‌ گذشته آیفون 6 را با صفحه نمایش 4.7 اینچی و آیفون 6 پلاس را با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به بازار معرفی کرد.  جالب اینجاست که روز به روز تقاضا برای آیفون ۶ پلاس رو به افزایش است و گفته می‌شود که خریداران پس از گذاشتن سفارش باید ۳ تا ۴ هفته تا تحویل آیفون ۶ پلاس صبر کنند. اما از طرف دیگر آیفون ۶ تنها در عرض کمتر از یک‌هفته به دست خریدار خواهد رسید.

در این بین عرضه تبلت‌ با ابعاد بزرگتر از جانب رقبا، اپل را متقاعد کرده تا ابعاد آی‌پد خود را تغییر دهد، (آی‌پد مینی صفحه نمایشی ۷.۹ اینچی دارد و احتمالا ابعاد این تبلت تغییر نخواهد کرد اما ابعاد صفحه نمایش 9.7 اینچی آی‌پد ایر که سال ۸۹ شمسی به بازار معرفی شد در این چند سال دستخوش تغییر نشده است) با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که شایعات عرضه آی‌پد جدید از جانب اپل با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی کاملا محتمل است.

وال استریت ژورنال نیز در گزارشی به این شایعه دامن زده و احتمال داده که تولید این تبلت بزرگ اپل از اوایل آذر ماه امسال شروع شود. اما همانطور که ذکر شد تقاضای زیاد برای آیفون ۶ پلاس ممکن است تولید آی‌پد جدید را به تاخیر بیاندازد. البته این شایعات عمر کوتاهی دارند چرا که احتمال می‌رود اپل در مراسم هفته آینده خود آی‌پد جدید را معرفی و زمان عرضه آنرا مشخص کند.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.