وقتی کودکان در سال 1970 تصور خود از لباس‌های سال 2000 را به تن می‌کنند!

«لباس آدم‌های سال 2000 چگونه است؟» این سوالی بود که از شرکت‌کنندگانِ بخش مسابقه «لباس» در «جشنواره سال 2000» پرسیده شد. این جشنواره در مدرسه راهنمایی «لینکلن» بیش از چهل سال پیش (۱۲ آذرماه سال ۱۳۵۲ شمسی) در ایالت ایندیانای آمریکا برگزار شده بود.

1

لباس‌های برنده در این مسابقه ظاهراً چیزی شبیه شخصیت کارتونی جودی جتسون (سریال کارتونی محبوب دهه ۶۰ میلادی که زندگی انسانها در آینده را به تصویر می‌کشید)، یک فضانورد باردار و یک چیزی شبیه آدم چکش خورده بوده‌اند و با مقایسه پوشش انسان‌های امروزی می‌توان تشخیص داد که چقدر تخیلاتشان به لباس‌هایی که ما در سال 2000 می‌پوشیدیم شباهت دارد!

برندگان این مسابقه نیز در عکس بالای مطلب به ترتیب از سمت چپ «کریستا استوبر»، دانش آموز کلاس هشتم؛ «ویلی سامرز»، کلاس هفتم؛ خانم «سینتیا بیگز»، دبیر علوم و «داران دیلمن»، کلاس ششم به صف ایستاده‌اند.

در صورت تمایل برایمان بنویسید اگر شما جای کودکان این عکس بودید، چه می‌کردید و چه لباسی می‌پوشیدید؟ مایلیم بشنویم که چگونه فکر می‌کردید. لطفاً خجالت هم نکشید، قرار نیست اینجا درباره شما قضاوت شود، لااقل قرار نیست درباره بیشتر صحبت‌های‌تان قضاوت کنیم!

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Hamid می‌گوید

    چقدر جالب ، چهل سال پیش ….
    انصافا الان هم سخته اما راحت میشه 2040 رو پیش بینی کرد
    اکثرا غرق در رنگ مشکی و نقره ای شدن (به عبارتی اهن و الومینیوم و انسان فلزی !)