ساعت هوشمند G Watch R ال جی گرانتر از برادر مربعی خود خواهد بود

براساس اخبار منتشره از سوی ETNews و ZDNet، ال‌جی درحال برنامه‌ریزی برای عرضه جی‌ واچ آر در کره جنوبی از تاریخ 22 مهرماه است.

1

یک خرده‌فروش محلی آنلاین نیز اعلام کرده با توجه به قراردادی که با ال‌جی به امضا رسانده این ساعت هوشمند را از فردا به مدت یک هفته عرضه خواهد کرد.

با توجه به قیمت پیشنهادی، LG G Watch R به نظر گران‌تر از جی‌واچ مربعی خواهد بود. نسخه دایره‌ای این ساعت با قیمت 332 دلار به فروش خواهد رسید و این درحالیستکه این قیمت برای جی واچ اصلی، 250 دلار است.

منابع خبری اعلام کرده‌اند ال‌جی هنوز تصمیمی برای قیمت‌گذاری و اعلام زمان عرضه در دیگر مناطق جهان منتشر نکرده است.

ال‌جی جی واچ آر از صفحه‌نمایش دایره‌ای 1.3 اینچی از نوع POLED با رزولوشن 320 در 320 بهره می‌برد. ضمن اینکه این ساعت هوشمند به تراشه اسنپ دراگون 400 و باتری 410 میلی آمپر ساعتی که گفته می‌شود با فعال بودن همه قابلیت‌ها از یک و نیم روز تا دو روز شارژ دستگاه را تامین می کند مجهز شده است.

ضمنا فراموش نکنید که این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 نیز بهره می‌برد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    نسخه دایره ای شکل این ساعت هوشمند به نظرم خیلی شیک و زیبا هست .باتری این گوشی با فعال بودن همه ویژگی هاش تا دوروز نگه میداره که واقعا در بین بقیه ساعت های هوشمند حرف اول رو میزنه .