آپدیت اندروید 4.4.4 برای نکسوس 7 نسخه LTE از راه رسید

نسخه LTE تبلت نکسوس 7 گوگل (نسخه 2013) بالاخره آپدیت اندروید 4.4.4 اندروید را دریافت کرد. در واقع قبلا، این آپدیت برای تبلت‌های نکسوس 7 (2013) عرضه شده بود اما نسخه LTE‌ یا همان سیم‌کارت‌خور این تبلت هنوز این آپدیت را دریافت نکرده بود.

0

این آپدیت که 2.4 مگابایت حجم دارد و برخی باگ‌های چزئی این تبلت را برای کاربران برطرف می‌کند، تنها یک روز پس از عرضه رسمی اندروید 4.4.4 نسخه کارخانه برای این تبلت عرضه شده است.

اندروید 4.4.4 نسخه کارخانه برای آن دسته از کاربرانی مفید خواهد بود که دستگاه‌های خود را روت کرده‌اند و حالا قصد بازگشت دارند و یا نمی‌خواهند آپدیت رسمی گوگل برای دستگاه خود را از دست بدهند و یا بدتر از همه اینکه در هنگام دستکاری دستگاه آن را بریک کرده و به آجری بی‌خاصیت تبدیل نموده‌اند و حالا با این اندروید 4.4.4 نسخه کارخانه می‌توانند دستگاه خود را با آخرین نسخه ممکن دوباره احیا کنند.

در عین حال اندروید 4.4.4 نسخه کارخانه برای کاربرانی که بیش از این نمی‌توانند منتظر عرضه رسمی آپدیت اندروید 4.4.4 برای دستگاهشان در منطقه خود بمانند، مفید خواهد بود که البته توصیه ما صبر بیشتر برای عرضه رسمی این آپدیت است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.