بازیگران فیلم Angry Birds مشخص شدند!

بازیگرانی که قرار است در فیلم Angry Birds به‌عنوان صداپیشه حضور قطعی داشته باشند مشخص شدند. اسامی نام‌آشنای زیادی در این بین به چشم می‌خورند.

2

وظیفه‌ی تولید فیلم به عهده‌ی کلمبیا پیکچرز گذاشته شده و قرار است به کارگردانی فِرگال ریلی (کارگردان انیمیشن اسمورف‌ها) و کلِی کتیز (کارگردان انیمیشن رالف خراب‌کار) مراحل ساخت را پشت سر بگذارد.

به ترتیب «جیسون سودیکیس» بازیگر فیلم‌های Horrible Bosses و We’re the Millers در نقش پرنده‌ی قرمز، «جاش گاد» از صداپیشگان انیمیشن Frozen در نقش چاک (پرنده‌ی زرد) و «دنی مک براید» بازیگر فیلم Eastbound & Down در نقش بمب (پرنده‌ی مشکی) وظیفه‌ی صداپیشگی را بر عهده خواهند داشت.

اسامی «مایا رودولف» بازیگر Bridesmaids در نقش ماتِلدا (پرنده‌ی سفید) و «پیتر دینکلج» از Game of Thornes در نقش عقاب افسانه‌ای در ادامه‌ی لیست صداپیشگان به چشم می‌خورند.

هم‌چنین «بیل هیدر» از Saturday Night Live در نقش یکی از خوک‌ها صداپیشگی می‌کند. در ادامه در میان بازیگران کمکی اسامی دیگری به چشم می‌خورند که از میان آن‌ها می‌توان به Kate McKinnon، Tony Hale، Ike Barinholtz و Hannibal Buress اشاره داشت.

فیلم سینمایی Angry Birds برای یکم جولای 2016 آماده‌ی اکران در ایالات متحده خواهد بود.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. افشین می‌گوید

    همچین آدم شاخی هم توشون نیست!

    1. مسعود تیموری می‌گوید

      داداش انتظار داری مثل عصر یخبندان از جنیفر لوپز و امثالهم به‌عنوان صداپیشه دعوت کنن؟!