حالا می‌توانید نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 را دانلود کنید

روز گذشته مایکروسافت از ویندوز 10 رونمایی کرد اما اکنون می‌توانید نسخه پیش‌نمایش این سیستم‌عامل را دانلود کنید. این نسخه پیش‌نمایش برای مشتاقان، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و کاربران دیگر برای ارزیابی آخرین تغییرات اعمال شده، آماده شده است.

1

مایکروسافت برنامه خاصی را برای ارائه به روز‌رسانی از طریق سیکل توسعه ویندوز 10 آماده کرده و کاربرانی که ثبت‌نام کنند می‌توانند جدیدترین نسخه نرم‌افزار را دریافت کنند.

Tech-Preview_Task-view

این برنامه، حرکتی نامتعارف از آنچه در مورد مایکروسافت به خاطر می‌آوریم به نظر می‌رسد. مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش را به صورت فایل ISO آماده دانلود کرده تا بتوانید بر روی ماشین مجازی و یا از طریق نصب پایه بر روی یک سیستم دیگر و حتی به‌روز رسانی نسخه جاری ویندوز 8.1 خود، از آن استفاده کنید.

با توجه به اینکه این فایل، نسخه اولیه ویندوز 10 به شمار می‌آید این احتمال وجود دارد که با مشکلاتی چند در طول نصب و استفاده مواجه شوید. برای رفع این عیوب می‌توانید به صفحه مخصوص نسخه پیش‌نمایش مراجعه و جزئیات مربوط به دانلود و نصب را مطالعه فرمایید. پس از نصب این نسخه نیز پیشنهاد می‌کنیم حتما نکات مربوط به استفاده از آن را اینجا مطالعه کنید.

دانلود نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 (32 بیتی) از وب‌سایت مایکروسافت 

دانلود نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 (64 بیتی) از وب‌سایت مایکروسافت 

دانلود با لینک مستقیم و بدون دردسر از پی‌سی دانلود

 

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابوالفضل می‌گوید

    سلام
    لب تابم نابود شد :(
    من این ویندوز رو دانلود کردم داشتم از طریق usbنصبش می کردم که وقتی به مرحله انتخاب درایو مورد نظر رسید نتونست درایو هام رو بیدا کنه!
    نصب رو کنسل کردم دیگه ویندوزم بالا نیومد
    مشکل اصلی اینه که حتی نمی تونم وارد تنظیمات بایوس هم بشم
    با نرم افزارacronic dick director boot درایو هام میان و بعد از اجرای این نرم افزار ویندوز بالا میاد
    کسی می دونه مشکل از کجاست و آیا درست می شه یا نه!‍‍‍‍‍