فروش ایکس باکس وان این هفته از پلی استیشن 4 پیشی گرفت

بنابر تایید یکی از منابع خرده‌فروشی ایکس باکس وان توانست در هفته‌ای که گذشت، فروشی بیشتر از پلی‌استیشن 4 را در بریتانیا داشته باشد.

0

گزارشی از MCVUK نشان می‌دهد که منبعی نامشخص تایید کرده طی این هفته ایکس باکس وان توانسته با صعودی چشم‌گیر و 155 درصدی از فروش کنسول نسل هشتمی سونی پیشی بگیرد.

در سوی دیگر پلی‌استیشن 4 نیز افزایش 80 درصدی در زمینه‌ی فروش را به خود دید. به احتمال زیاد این افزایش چشم‌گیر در زمینه‌ی فروش ایکس باکس وان نتیجه‌ی کاهش قیمت کنسول در هفته‌ی گذشته‌ و از طرفی انتشار فیفا 15 و باندل مخصوص این بازی بوده که تبلیغات برند ایکس باکس در فروش آن بی تاثیر نیست.

از طرفی دیگر سونی نیز هفته‌ی گذشته از باندل مشابهی مخصوص پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد که با قیمت 330 دلار نتیجه‌ی مطلوبی را در زمینه‌ی فروش داشته و خواهد داشت.

قبلا عرضه‌ی بازی سرنوشت توانسته بود فروش پلی‌استیشن 4 را به حدی افزایش دهد که کمتر کسی فکر می‌کرد، ایکس‌باکس مایکروسافت بتواند به این زودی در فروش از سونی پیشی بگیرد. اما همان‌طور که فیفا 15 توانست فروش Destiny را کاهش داده و این بازی را از رتبه‌ی اول جدول فروش هفتگی بازی‌ها، پایین بیاورد، ایکس‌باکس وان نیز به مدد همین بازی بیشتر از رقیب می‌فروشد.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.