تماشا کنید: این مرد آیفون ۶ اپل را با ذهن خود خم می کند!

بحث‌ها و مطالب زیادی پیرامون مشکل خم‌شدن آیفون به گوش می‌رسد و این موضوع بارها و بارها تایید وتکذیب شده اما در این میان، Uri Geller شخصی است که ادعا می‌کند با بهره‌گیری از قدرت ذهن می‌تواند به مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس معنای واقعی ببخشد.

3

وی در‌ این‌باره می‌گوید:

اگرچه این گوشی، باریک و ظریف به نظر می‌رسد اما به شخصه با مشاهده تست‌های انجام شده توسط اپل بر روی این گوشی، بعید به نظر می‌رسد با به کارگیری نیروی معمولی توسط کاربران، این گوشی به راحتی خم شود.

وی که شهرت خود را مدیون ویدئوهای منتشره از خم‌کردن قاشق با استفاده از نیروی ذهن است علی‌رغم اجرای این عمل در مقابل افراد حاضر، همواره در مظان اتهام قرار داشته است. شرکت اپل اعلام کرده در شش روز اول فروش، تنها 9 مشتری بابت این مشکل با این شرکت تماس گرفته‌اند اما پس از این اظهارنظر، آمار دقیق‌تری اعلام نشده است.

Geller در اظهارنظری جالب اعلام کرده به اپل پیشنهاد می‌دهد وی را به استخدام درآورد :

من به اپل پیشنهاد می‌کنم مرا به استخدام خود درآورند تا برای جهانیان توضیح دهم مشکل خم‌شدن، به اشتباه شرکت مرتبط نیست. من از آیفون 6 استفاده نمی‌کنم و به بلک‌بری خود وفادار خواهم ماند و البته این گوشی را نیز می‌توانم با ذهن خود خم کنم.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Reza می‌گوید

    خیلی چرت بود درضمن ازاین سایت خوشم اومده واقعا خسته نباشید انشاالاه همیشه موفق باشی

  2. asksh می‌گوید

    خیلی مسخره و غیر واقعی بو د

  3. علی می‌گوید

    بجان خودم خیلی مسخره بود