مایکروسافت رابط کاربری ویندوز ۱۰ در ایکس باکس و ویندوز فون را به نمایش گذاشت

ویندوزفون‌های سنتی به نظر می‌رسد از رابط کاربری مملو از کاشی همانند آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنیم بهره ببرد. این مسئله در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش تا اندازه 6 اینچ صادق است. در تبلت‌های 7 یا 8 اینچی اما داستان کمی متفاوت به نظر می‌رسد

2

رونمایی رسمی از ویندوز 10 مایکروسافت در روز گذشته بیشتر بر روی رایانه‌های شخصی متمرکز بود اما این شرکت نمایه‌هایی از مسیر آینده این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز بر روی گوشی و ایکس‌باکس را نیز به تصویر کشیده است.

اگرچه بحث جامعی پیرامون تغییرات رابط کاربری بر روی ویندوزفون و ایکس‌باکس انجام نشد اما در تصاویر ارائه شده توسط مایکروسافت، رابط کاربری این سیستم‌عامل بر روی چندین دستگاه به تصویر کشیده شده است.

ویندوزفون‌های سنتی به نظر می‌رسد از رابط کاربری مملو از کاشی همانند آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنیم بهره ببرد. این مسئله در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش تا اندازه 6 اینچ صادق است. در تبلت‌های 7 یا 8 اینچی اما داستان کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

windowsphoneui.0

در این دستگاه‌ها از رابط کاربری با مشابهت بیشتر به ویندوزفون استفاده شده تا صفحه‌آغازین موجود در ویندوز 8.1. اگرچه این تصاویر تا حد زیادی به تبلیغات بازاریابی مایکروسافت مربوط است اما نشان‌دهنده چشم‌انداز آینده محصولات مایکروسافت نیز می‌باشد.

در این تصاویر آنچه که به خوبی مشهود است، رابط کاربری لمسی Continuum مربوط به دستگاه‌های هوشمند هیبریدی است ضمن اینکه می‌توان به روز رسانی مرتبط با رابط کاربری ایکس‌باکس وان را نیز مشاهده نمود که البته تغییر آنچنان مشهودی در آن مشاهده نمی‌شود.

به طور کلی ویندوز 10 با هدف ایجاد سیستم‌عاملی مشترک میان دستگاه‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

 

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    من الان منتظرم نوکیا 735 با ویندوز 10بیاد
    خدا کنه بیاد!!!!!!!!!!!!

  2. حمید بلالی می‌گوید

    اگه واقعا همه دستگاهها از یک ویندوز استفاده کنند احتمالا فاتحه آندروید واپل با هم خونده میشه دلیلش هم کاملا واضحه یعنی نرم افزار های عالی دسکتاپ