باگ جدید iOS 8 ممکن است به پاک شدن محتویات درایو iCloud شما منجر شود

به نظر می‌رسد تنها مستندات ایجاد شده با برنامه‌های iWork که شامل صفحات، شماره‌ها و یادداشت‌هاست پاک می‌شوند.

3

باگ جدید کشف شده در IOS8 مدارک و مستندات شما در iCloud Drive را بدون اجازه حذف می‌کند. این خبر که توسط سایت MacRumors انتشار یافته، مطمئنا ناراحتی کاربران گوشی‌های هوشمند اپل را به دنبال خواهد داشت.

با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس اجرای دستور Rsest All Settings انتظار دارید تنها تنظیمات گوشی به حال کارخانه‌ای بازگردد و هیچ فایلی نیز از شما حذف نشود اما کاربران حاضر در انجمن‌های پشتیبانی اپل نظر دیگری دارند. بنا به گفته این‌ کاربران، با انجام این کار، مستندات موجود در iCloud به طور کامل ناپدید می‌شوند.

البته به نظر می‌رسد تنها مستندات ایجاد شده با برنامه‌های iWork که شامل صفحات، شماره‌ها و یادداشت‌هاست پاک می‌شوند.

reset-all-settings-ios-8

از سوی دیگر انتظار می‌رود Time Machine اپل به طور اتوماتیک نسخه پشتیبانی از فایل‌های شما تهیه کند تا بتوانید در صورت از دست دادن آن‌ها، به راحتی آن‌ها را بازیابی کنید. کاربران حاضر در انجمن‌های پشتیبانی در این مورد نیز عنوان کرده‌اند بدون استفاده از نسخه بتا OS X Yosemite قادر به بازیابی فایل‌ها از این طریق نبوده‌اند.

 

iCloud Drive را می‌توان پاسخ اپل به سرویس‌هایی مانند Google Drive و یا One Drive و دیگری سرویس‌های ابری ذخیره‌سازی دانست. علاوه بر همگام سازی دستگاه‌ها بین IOS و iCloud، می‌توانید مستندات را نیز مستقیما بر روی درایو مجازی خود ذخیره کنید. لازم به ذکر است اپل هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در خصوص این مشکل منتشر نکرده است.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سعید زعفرانی می‌گوید

    این iOS ظاهرا اول باگ بوده بعد دست و پا در آورده شده سیستم عامل :|

  2. امیر رضا محمودی می‌گوید

    اخه این چیه هر اپدیتی که میزنن یه بدی داره حالا باز اپلی ها بیاید یه چیز از خودتون بنویسید الکی

    1. Amir می‌گوید

      ……..