نسخه اندروید اپلیکیشن سرویس نقشه HERE نوکیا لو رفت! / دانلود کنید

نوکیا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد امکان استفاده از سرویس نقشه HERE را بر روی پلتفرم اندروید فراهم کند. این امکان تا به امروز تنها برای محصولات سامسونگ مهیا شده بود. اما ظاهرا کاربری توانسته فایل apk این اپلیکیشین رو قبل از انتشار رسمی به دست آورد که بر روی تمامی دستگاه‌های اندروید قابل نصب است!

4

دستگاه‌هایی که به اندروید نسخه 4 یا بالاتر مجهز هستند می‌توانند این برنامه را دانلود و نصب نمایند. البته باید بدانید ممکن است برنامه مشکلات و ایرادهایی جزئی داشته باشد چون نسخه لو رفته، نسخه بتای برنامه مربوطه است. اما قطعا ارزش نصب کردن را دارد!

gsmarena_001

یکی از بهترین قابلیت های نقشه HERE که می‌توان به آن اشاره کرد قابلیت مسیریابی آفلاین است. با استفاده از این قابلیت شما قادر هستید توسط GPS دستگاه و بدون نیاز به اتصال اینترنت به مسیریابی بپردازید و بصورت آفلاین در نقشه جستجو کنید. البته باید از قبل نقشه را دانلود کرده و در دستگاه خود ذخیره نمایید.

big-download-button gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. کامبیز می‌گوید

    از گوگل مپ بهتره

  2. ایمان می‌گوید

    میگه expire شده

  3. Amir می‌گوید

    آخر میشه از شر گوگل مپ خلاص شد،
    گوگل مپ خوبه ولی در کنار اینترنت

  4. علی می‌گوید

    این برنامه رو روی n8 نوکیا استفاده میکردم که خیلی روان و کاربردی بود

    از اینکه این نسخه اش رو هم واسه دانلود گذاشتید ممنون