Galaxy Ace Style سامسونگ با صفحه‌نمایش AMOLED و اتصال LTE معرفی شد

سری گلکسی ایس گوشی‌های هوشمند ارزان اما مناسب سامسونگ را تشکیل می‌دهند. سامسونگ به تازگی گلکسی ایس 4 را به صفحه‌نمایش Super AMOLED و اتصال LTE مجهز کرده و آن را با نام Galaxy Ace Style وارد بازار کرده است.

1

گلکسی ایس استایل از یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح 480 در 800 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی حالا به یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی احتمالاً Cortex-A5 به همراه یک گیگابایت رم مجهز شده است. حافظه داخلی ایس استایل 4 گیگابایت بوده که می‌توانید با کارت حافظه آن را ارتقا دهید.

Galaxy-Ace-Style

دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی با یک فلش LED بوده که با وجود فیلمبرداری 720p نباید انتظار معجزه از آن داشته باشید. از نظر ظاهری گلکسی ایس استایل حالا به جای دکمه منو از دکمه مالتی‌تسکینگ استفاده می‌کند و البته یک نوار خاکستری در قاب پشتی آن را متمایز می‌کند. باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی این گوشی به ادعای سامسونگ برای 11 ساعت مکالمه 3G و یا 9 ساعت مرور وب LTE مناسب است.

این گوشی همچنین از فناوری NFC برخوردار است و به تازگی در آلمان با قیمت 199 یورو در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. خریدار می‌گوید

    سلام چرا قاب این گوشی ها توی بازار نیست.من کجا بگردم ؟؟خواهشن جوابمو بدین یکماهه من این گوشی رو دارم بدون قاب و جلد