محرومیت «لوئیس سوارز» به فیفا 15 هم کشیده شد!

مهاجم اسبق باشگاه لیورپول انگلیس، تا پایان مدت محرومیت چند ماهه‌ی خود به خاطر رفتار زامبی‌وارانه‌اش در جام جهانی 2014، در بازی فیفا 15 نیز از بازی محروم است!

1

جریان گاز معروف لوئیس سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه در جام جهانی را به یاد دارید؟ خب، جورجیو کیلینی قطعا به یاد دارد و احتمالا تا آخر عمرش هم از یاد نخواهد برد. سوارز برای این‌کار، از طرف فیفا تا پایان ماه اکتبر امسال، از “تمام فعالیت‌های فوتبالی” محروم شد. که به نظر می‌رسد در بخش‌های بازی فیفا 15 هم این محرومیت اعمال شده است!

الان که این خبر را می‌خوانید، هر جستجویی برای مهاجمی به این نام در بخش Ultimate Team بازی فیفا 15 هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و کسانی هم که باشگاه بارسلونا را انتخاب می‌کنند، بلافاصله ایمیلی از طرف مسئول باشگاه دریافت می‌کنند که محرومیت لوئیس سوارز را یادآور می‌شود!

این اتفاق تنها برای بخش‌های Career و Ultimate Team بازی می‌افتد و لوئیس در بخش مسابقه‌ی دوستانه محروم نیست. این محرومیت 26 اکتبر یعنی 4 آبان ادامه خواهد داشت.

الکترونیک آرتز در این‌باره توضیحی ارائه نداده است.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید زعفرانی می‌گوید

    منتظرم یه patch برای بازی بدن که توش زامبی داشته باشه. با الگو از سوارز